۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۱۳۴۸۰۹
استاندار چهارمحال و بختیاری:

انعکاس واقعیات جامعه وظیفه خبرنگار متعهد است

خبرگزاری رسا ـ استاندار چهارمحال و بختیاری انعکاس واقعیت ها و ارائه واقعیت جامعه را وظیفه خبرنگار متعهد دانست و گفت: خبر رسانی بر اساس دلبستگی های خبرنگار سبب خواهد شد که آگاهی بخشی و اطلاع رسانی صحیح به مردم با موفقیت و به صورت دقیق انجام نشود.
خبرنگار

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، علی اصغر عنابستانی، استاندار چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران برتر استان چهارمحال و بختیاری که در تالار مهر برگزار شد، با تأکید بر نگاه جامع و کامل در عرصه اطلاع رسانی، پرداختن به آرمان های انقلاب اسلامی ایران با رعایت ارزش های اسلامی را در ارائه همه ظرفیت ها مهم ارزیابی کرد.

نماینده عالی دولت در چهارمحال و بختیاری با بیان این که استکبار جهانی در جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران از امکانات و تجهیزات پیشرفته خبری و ماهواره ای استفاده می کند بیان داشت: استکبار با سرمایه گذاری سرم سام آور در عرصه خبری و تبلیغاتی جنگ همه جانبه رسانه ای را علیه کشور عزیزمان ایران آغاز کرده است که در این راستا تجهیز رسانه های داخلی به سلاح بصیرت و آگاهی مهم ترین وظیفه است.

عنابستانی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دشمن با مدیریت رسانه و افکاری خود به دنبال تحریف اذهان عمومی جامعه است، بیان داشت: دشمن در فعالیت های خبری و تبلیغی سرمایه گذاری فراوانی را علیه ایران انجام داده است اما استکبار از استواری و مقاومت مردم ایران غافل هستند و خوشبختانه ملت ما به خوبی در برابر جنگ نرم افزاری دشمن واکنش نشان داده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که تسلیم و شکست در مکتب اسلامی و ایرانی ملت ایران جایی ندارد اظهار داشت: در طول 30 سال انقلاب اسلامی ملت ما بارها به دشمنان ثابت کرده اند که در برابر هرگونه تهدید دشمن چه از لحاظ نظامی و چه از لحاظ تبلیغی به سرعت واکنش نشان می دهند و اهداف دشمنان را نابود خواهند کرد.

وی با اشاره به جنگ همه جانبه روانی و تبلیغی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، وظیفه خبرنگاران در مقابله با اقدامات رسانه ای غرب را بسیار مهم و خطیر عنوان کرد.

عنابستانی در بخش پایانی سخنانش انعکاس واقعیت ها و ارائه واقعیت جامعه را وظیفه خبرنگار متعهد دانست و گفت: خبر رسانی بر اساس دلبستگی های خبرنگار سبب خواهد شد که آگاهی بخشی و اطلاع رسانی صحیح به مردم با موفقیت و به صورت دقیق انجام نشود./9461/پ203/ب 

ارسال نظرات