۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۳۴۸۱۱
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

امنیت پایدار نتیجه خبر رسانی دقیق در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ارتقای آگاهی جامعه و ایجاد امنیت پایدار را نتیجه خبر رسانی دقیق و صحیح در جامعه دانست.
روز خبرنگار

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری،حسین گنجی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران برتر استان که در تالار مهر برگزار شد، با اساسی خواندن جایگاه خبر و اطلاع رسانی در بیداری و هوشیار سازی اجتماع ابراز داشت: سالم سازی جامعه از طریق انجام فعالیت های خبری باعث می شود تا همه کسانی که در این جایگاه قلم می زنند؛ مقتدرانه به مأموریت خود عمل کنند.

گنجی با تأکید بر این که آسیب شناسی و چاره اندیشی، اقدام هدفمندانه برای حل مشکلات و قدرت تحلیل مسائل روز از ویژگی های خبرنگاران است بیان داشت: خبرنگاران باید رسالت و جایگاه اصلی خود در جامعه را پیدا و به شکل مطلوبی به آن عمل کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ارتقای آگاهی جامعه و ایجاد امنیت پایدار را نتیجه خبر رسانی دقیق و صحیح در جامعه  دانست و گفت: خبر رسانی دقیق و به دور از فرافکنی در جامعه سبب ایجاد امنیت توأم با آرامش روحی و روانی در جامعه می شود.

گنجی در ادامه بیان کرد: تحلیل صحیح موقعیت ها و جامعیت در نگاه از زمره مسائل آگاهی بخشی به فضای رسانه ای خوب در استان است که خوشبختانه مطبوعات در جهت اطلاع رسانی مناسب و جذب مخاطب به مأموریت های خود درست عمل کرده اند. /9461/پ203/ب

ارسال نظرات