۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۱۳۴۸۱۳

ویژگی‌های خبرنگار مسلمان در رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ ویژگی‌های یک خبرنگار مسلمان در برنامه «مجله روز» رادیو معارف بررسی می‌شود.
راديو معارف

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مدیر گروه خبر و برنامه‌های سیاسی رادیو معارف با اشاره هفدهم مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار، گفت: در برنامه «مجله روز» به بررسی ویژگی‌های خبر و خبرنگاری پرداخته می‌شود.

 

احمد عارفخانی بیان ویژگی‌های یک خبرنگار مسلمان، تفاوت‌های یک خبرنگار مسلمان با خبرنگار جوامع غربی، خبرنگار امروز و خبرنگار دیروز و نقاط ضعف و قوت خبرنگاران ایرانی را جمله محورهای موضوعی برنامه «مجله روز» عنوان کرد.

 

وی افزود: در این برنامه با حضور عبدالرحمان نظام اسلامی از خبرنگاران دوران دفاع مقدس، به بررسی وضعیت خبر و خبرنگاری در ایران اسلامی پرداخته خواهد شد.

 

برنامه «مجله روز» به تهیه کنندگی و سردبیری محمد جواد محمدی 17 مرداد از ساعت 8:40 برای مخاطبان رادیو معارف به روی آنتن خواهد رفت.

 

گفتنی است هفدهم مرداد 1377 ، محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست عوامل گروه طالبان به خیل عظیم شهدا پیوست و یک سال بعد در نخستین سالگرد این رخداد به پاس قدردانی از مقام و حرفه شهید صارمی، هفده مرداد با تصمیم شورای فرهنگ عمومی کشور، «روز خبرنگار» نامیده و در تقویم شمسی ثبت شد./919/د102/ن

ارسال نظرات