۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۳۴۸۱۴
عضو فراکسیون روحانیان مجلس:

اقتصاد مقاومتی حربه کور دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی با تاکید بر این‌که عمل به رهنمودهای رهبری تنها راه نجات از بحران‌هاست، گفت: اقتصاد مقاومتی حربه کور دشمنان را خنثی می کند.
حجت الاسلام محمدرضا باقري بنابي، نماينده مردم بناب

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت الاسلام محمدرضا باقری‌بنابی، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی امروز در دیدار با اقشار مختلف مردم این شهرستان، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی طی سال‌های گذشته با نامگذاری و جهت‌دهی هر سال، مسؤولان را نسبت به اهمیت تقویت زیرساخت‌های اقتصادی کشور توصیه کرده‌اند.

 

وی با بیان این‌که غفلت و بی‌توجهی نسبت به توصیه‌های مدبرانه و داهیانه رهبری، آثار سوء مختلفی در جامعه داشته است، خاطرنشان کرد: امروز زمان آن رسیده که مسؤولان به جای شعار، در عمل وعده‌های خود را تحقق بخشند، با شعار دادن نه وضع معیشتی مردم بهتر خواهد شد و نه دشمن از توطئه‌های خود عقب‌نشینی خواهد کرد.

 

حجت الاسلام باقری بنابی تاکید کرد: استکبار جهانی در مقطع کنونی مهم ترین مؤلفه مقابله با نظام اسلامی را دلسرد کردن مردم از دولت می داند، از این رو التهاب در بازار و برخی نارضایتی ها را بهترین فرصت برای فتنه‌انگیزی ارزیابی کرده است، در حقیقت اعتماد مردم مهم ترین سرمایه نظام اسلامی به شمار می آید.

 

نماینده مردم بناب با تاکید بر این‌که عمل به رهنمودهای رهبری تنها راه نجات از بحران‌هاست، گفت: اقتصاد مقاومتی حربه کور دشمنان را خنثی می کند، رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که ایران اسلامی امروز در یک مقطع ماندگار تاریخی و حساس قرار دارد که شناخت صحیح مسؤولیت ها و ایفای آنها به یقین ملت ایران را به افق های نوید بخش و آرمان های مورد نظر خواهد رساند.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یکی از راه‌های عبور از مقطع حساس و سرنوشت ساز کنونی را جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی دانست و با اشاره به این‌که ایران اسلامی در 33سال گذشته همواره در تحریم بوده؛ گفت: اکنون دشمن برخی تحریم ها را به بهانه انرژی هسته ای و حقوق بشر تشدید کرده و قصد دارد با ادامه فشار بهمطامع خود دست یابد.

 

وی آگاهی، تعامل و تسلط مردم و مسؤولان نسبت به اوضاع و شرایط سیاسی حاکم در کشور را لازمه مقابله با تحریم‌ها دانست و اظهار داشت: مسؤولان نظام به ویژه رؤسای قوای سه گانه باید منسجم، هماهنگ و با وحدت رویه عمل کرده و مسائل را پیگیری کنند تا در نهایت رضایت عمومی جلب شود.

 

حجت الاسلام باقری بنابی با تاکید بر این‌که مردم از مسؤولان قوای سه گانه هیچ خواسته‌ای جز تبعیت از رهبری نظام ندارند، تصریح کرد: مسؤولان بایستی با شناخت مؤلفه‌ها و مختصات اقتصاد مقاومتی، به دور از اختلاف و دعواهای جناحی در راستای تحقق منویات رهبری اهتمام داشته باشند./935/پ202/ج

 

ارسال نظرات