۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۱۳۴۸۳۵
به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران کرمانی مزار شهدای این شهر را گلباران کردند

خبر گزاری رسا ـ در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار، جمعی از خبرنگاران رسانه های استان کرمان با حضور بر مزار شهدا با نثار گل با آرمانهای بلند شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
گلباران مزارشهداي کرمان،بمناسبت روزخبرنگار گلباران مزارشهداي کرمان،بمناسبت روزخبرنگار گلباران مزارشهداي کرمان،بمناسبت روزخبرنگار گلباران مزارشهداي کرمان،بمناسبت روزخبرنگار
 
به گزارش خبرنگار خبر گزاری رسا از کرمان؛ احمد سعیدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان به عنوان سخنران این مراسم، با اشاره به اهمیت نقش خبرنگاران و جایگاه اطلاع رسانی گفت: امروز قلم خبرنگاران در دفاع و تثبیت آرمان‌های انقلاب اسلامی و بیان خدمات نظام جمهوری اسلامی بهترین نوع سربازی و جانبازی برای نظام و ولایت‌فقیه است.
 
وی افزود: شهدای دوران دفاع مقدس، سربازان خط مقدم دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بودند و جان خود را برای آرمان‌های این نظام نثار کردند.
 
سعیدی با بیان این که انقلاب اسلامی در اغاز با مشکلات و چالش‌های بسیاری روبرو بود، تصریح کرد: ملت ایران با تبعیت از فرامین رهبری و اراده پولادین خود، گام‌های محکمی را برای ثبات و استقلال کشور برداشتند.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: جایگاهی که امروز ایران اسلامی در دنیا دارد و عزت و افتخاری که کسب کرده ،مرهون دلاوری و جانبازی رزمندگان، حرکت در مسیر ولایت و تلاش گسترده در جهت کسب علوم و فن آوری های نوین بوده است.
 
وی با تأکید بر این که روز به روز بر عزتمندی، شوکت و جایگاه ایران اسلامی در جهان افزوده می‌شود، گفت: امروز با بیداری، بصیرت و هوشمندی از دام دشمنان با عزتمندی عبور می‌کنیم.
 
سعیدی در ادامه سخنانش در مراسم گلباران قبور شهدا افزود: خبرنگاران به عنوان سربازان خط مقدم صیانت از نظام جمهوری اسلامی باید با انتقاد سازنده مسوولان را آگاه کنند، اما اطلاع‌رسانی باید به گونه‌ای باشد که سیاه‌نمایی صورت نگیرد و نیمه پر و خالی لیوان را با هم ببینیم.
 
وی ادامه داد: جامعه بیدار رسانه ای، ماموریت خود را در نظام جمهوری اسلامی به خوبی ایفا می‌کند و به تهاجم نرم دشمن توجه دارد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار خاطرنشان کرد: در روز خبرنگار خبرهای خوشی از سوی رئیس جمهور و یا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خبرنگاران اعلام خواهد شد./9701/203/ع 
ارسال نظرات