۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۱۳۴۸۳۷
فرمانده سپاه علی‌بن ابی طالب قم:

دشمن به دنبال ترویج اسلام آمریکایی در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه علی‌بن ابی طالب(ع) قم با بیان این‌‌که امروز دشمن به دنبال ترویج اسلام آمریکایی در منطقه است، گفت: این طرح در عراق شکست خورده اما آنها امروز برای سوریه و نفوذ در آن نقشه می‌کشند.
مهدي مهدوي نژاد فرمانده سپاه قم
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی مهدوی‌نژاد در سومین گردهمایی روز جهانی مسجد که به مناسبت روز بسیج مسجد و محلات در حسینیه ثارالله سپاه علی‌بن ابی طالب(ع) قم برگزار شد، بر ضرورت تبیین وضعیت جبهه حق برای اجرای مأموریت‌ها و مقابله با دشمنان تأکید کرد و گفت: جبهه حق در شرایط مطلوبی قرار دارد و صدای شکستن استخوان‌های جبهه کفر به گوش می‌رسد.
 وی خاطرنشان کرد: افرادی که ادعا می‌کنند امروز کشور در شرایط شعب ابی‌طالب قرار گرفته از ملت ایران شناختی ندارند، مقام معظم رهبری نیز چنین برداشتی از شرایط فعلی ندارند و همه مسؤولان باید از ایشان برای اعتلای نظام اسلامی تبعیت کنند.
مهدوی نژاد سپاه و بسیج را دژی محکم در دفاع از انقلاب و ولایت خواند و ابراز کرد: به همین دلیل است که این دو نهاد مقدس مورد هجمه دشمنان قرار دارند و هر روز علیه آن اتهام وارد می کنند. 
فرمانده سپاه علی‌بن ابی طالب قم با بیان این‌‌که امروز دشمن به دنبال ترویج اسلام آمریکایی در منطقه است، اظهار داشت: این طرح در عراق همراه با شکست برای استکبار بود اما آنها امروز برای سوریه و نفوذ در آن نقشه می‌کشند.
وی به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جبهه حق همانند ارتفاعات پر پیچ و خمی است که در این مسیر هر کس با نیت الهی قدم بردارد به مقصد خواهد رسید، اشاره کرد و ابراز داشت: آشفتگی جبهه باطل نمایان است و همانند اتوبوسی که در بهمن گیر کرده نه راه پیش دارند و نه راه پس.
فرمانده سپاه علی‌بن ابی طالب(ع) قم با بیان این‌که روحانیت همواره برای مبارزه با جبهه باطل در خط مقدم قرار داشته‌اند، گفت: ائمه جماعات مساجد در جبهه حق، لباس سربازی امام زمان(عج) را بر تن دارند و در راستای حفاظت از ارزش های اسلامی گام برمی‌دارند.
مهدوی نژاد تغییر استراتژی دشمن با ترویج اسلام آمریکایی را یاد آور شد و اظهار کرد: دشمن به دنبال اجرای کردن این طرح است و در حال حاضر در ترکیه اجرا می‌شود.
وی با بیان این‌که دشمنان بیش از آنکه از موشک‌های ایرانی بترسند از اجتماع و همبستگی ملت ایران هراس دارند، ابراز کرد: دشمنان از مساجد و ائمه جماعت ما و همه مسؤولانی که به فکر خدمت به نظام اسلامی هستند می ترسند./927/پ202/ج
ارسال نظرات