۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۱۳۴۸۳۹
با حضور اساتید حوزه علمیه صورت گرفت:

پاسخگویی به سوالات دینی در ششمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز

خبرگزاری رسا ـ با حضور اساتید حوزه علمیه اهواز در دو بخش خواهر و برادر به سوالات شرعی و دینی بازدیدکنندگان ششمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز پاسخ داده شد.
مركز ملي پاسخگويي به سوالات ديني

حجت‌الاسلام سعید جوانمردزاده، استاد حوزه علمیه و مشاور ایستگاه مشاوره مستقر در ششمین نمایشگاه قرآن و عترت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسادر اهواز، به سؤالات بازدید کنندگان در مدت برپایی نمایشگاه اشاره کرد و گفت: بیشتر سؤالات مطرح شده درباره مشاوره قبل از ازدواج و یا تربیت دینی فرزندان و همچنین سؤالاتی درباره شبهات دینی و اختلاف بین شیعه و سنی و سؤالات فقهی و احکامی ماه رمضان بود.

وی با اشاره به معرفی کتاب نسبت به سؤالات مطرح شده از سوی بازدیدکنندگان گفت: در ایستگاه مشاوره کتاب هایی تهیه شده بود و مخاطبان در هر زمینه ای که سؤالات خود را مطرح می کردند علاوه بر ارائه پاسخ، به معرفی کتاب جهت دریافت پاسخ تفصیلی و مطالعه بیشتر انجام می شد.

حجت الاسلام جوانمرد زاده به وظیفه رسانه در پاسخ به شبهات در جامعه اشاره کرد و افزود: رسانه ها می توانند علاوه بر معرفی مکان های پاسخ گویی به شبهات و دفاتر مراجع در استان ها به بیان پاسخ های شبهات رایج در جامعه بپردازند و آنان را برای مردم بازگو کنند.

استاد حوزه علمیه ارتباط مردم با روحانیان و حوزه های علمیه را ضروری دانست و افزود: این ارتباط سبب جهت دهی افکار مردم به سمت معارف الهی در جامعه می شود.

حجت الاسلام جوانمرد زاده با اشاره به استقبال خوب بازدید کنندگان از ایستگاه مشاوره ششمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز ابراز داشت: از ابتدای این نمایشگاه علاوه بر بنده دکتر سیاح استاد حوزه و دانشگاه و سرکار خانم لویمی از مدرسان حوزه علمیه نیز به پاسخ گویی به سؤالات بازدید کنندگان می پرداختند./9464/303/ع

 

ارسال نظرات