۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۱۳۴۸۵۲
مدیر حوزه علمیه باب الحوائج اهواز:

جای خالی کتب کلامی و فلسفی در نمایشگاه قرآن اهواز احساس شد

خبرگزاری رساـ مدیر مدرسه علمیه باب الحوائج اهواز تأکید کرد: عرضه کتاب های علمی مبانی کلامی و فلسفی از دیگر سرفصل هایی است که می توان آن ها را در چنین نمایشگاه ها برای علاقه مندان تهیه و عرضه کرد.
افتتاح ششمين نمايشگاه قرآن و عترت اهواز

حجت الاسلام امین ذوالفقاری، مدیر مدرسه علمیه باب الحوائج اهواز، در بازدید از غرفه خبرگزاری رسا مستقر در ششمین نمایشگاه قرآن و عترت استان و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، خاطرنشان کرد: نمایشگاه قرآن باعث شد که معنویت خاصی به روحیات مردم در ماه مبارک رمضان بخشیده شود.

وی اظهار داشت: برگزاری چنین نمایشگاه هایی از نظر بعد فرهنگی و دینی، افکار و فعالیت های مردم در ماه مبارک رمضان را هدایت بخشی می کند.

مدیر مدرسه علمیه باب الحوائج اهواز با اشاره به موضوع بندی غرفه های نمایشگاه قرآن و عترت استان تصریح کرد: باید آن چیزی که در غرفه ها عرضه می شوند مانند، کتاب، قرآن، تابلوهای قرآنی و مواردی دیگر را براساس انتشارات آنها، غرفه بندی کنند تا مخاطبان بهتر بتوانند به انتخاب دست بزنند.

حجت الاسلام ذوالفقاری بیان داشت: توجه داشتن به عرضه ی هر چه بیشتر کتاب های تربیتی در چنین نمایشگاه هایی می تواند در جهت رفع مشکلات تربیت فرزندان نقش بسزایی را ایفا کند.

این استاد حوزه علمیه در پایان سخنانش تأکید کرد: عرضه کتاب های علمی، مبانی کلامی و فلسفی از دیگر سرفصل هایی است که می توان آن ها را در چنین نمایشگاه ها برای علاقه مندان تهیه و عرضه کرد./9458 /پ203/ع

 

ارسال نظرات