۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۱۳۴۸۸۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز:

خبرنگاران متعهد چشم و گوش مردم در وقایع و حقایق جامعه هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران متعهد چشم و گوش مردم در وقایع و حقایق جامعه هستند.
روز خبرنگار

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلیغات اسلامی این استان به مناسبت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، ضمن تجلیل از مقام خبرنگار گفت: خبرنگاران متعهد چشم و گوش مردم در وقایع و حقایق هستند و با بیان اخبار، نواقص و کمبود‌های موجود را رصد می کنند.

وی افزود: یک خبرنگار متعهد می‌تواند در کنار اطلاع رسانی که رسالت اصلی اوست، نسبت به آگاه سازی مردم از آسیب‌های موجود جامعه نیز تأثیرگذار باشد و با روش خبرنگاری خود مردم و آحاد جامعه را هوشیار سازند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه گفت: خبرنگاران سربازان خط مقدم اطلاع رسانی و تبیین کننده وقایع و حقایق جامعه هستند.

حجت الاسلام مسعودی در پایان با تبریک این روز به تمامی خبرنگاران و خبرگزاری‌های جمهوری اسلامی ایران بر ارسال اخبار همانگونه که هست و به‌دور از نگاه‌های حزبی و سیاسی و تحلیل‌های خلاف واقع تأکید کرد./9192/د103/ن

 

 

ارسال نظرات