۱۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۱۳۴۸۸۴

خبرنگاران لرستان از سوی نماینده ولی فقیه در استان تجلیل شدند

خبرگزاری رساـ آیین تجلیل از خبرنگاران از سوی نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد.
همايش تجليل از خبرنگاران

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین تجلیل از خبرنگاران از سوی حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان شب گذشته با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد.

در این آیین حسن مرادی، رییس خانه مطبوعات استان لرستان، با اشاره به هجمه های دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: در برهه کنونی هزاران رسانه گروهی علیه نظام در حال توطئه افکنی است، از این رو رسانه های گروهی با روشی هوشیارانه باید بتوانند در مقابل این هجمه ها ایستادگی کنند.

رییس خانه مطبوعات استان لرستان گفت: از آنجا که خبرنگاران رسالتی سنگین و خطیر در عرصه خبر و اطلاع رسانی دارند، در این راستا سنگرداران عرصه قلم در برابر اهداف و سیاست های نظام مسؤولیتی مهم بر عهده دارند.

وی با بیان این که امروزه رسانه ها در خط مقدم دشمنی های استکبار قرار دارند، ابراز داشت: شناسایی دقیق جایگاه خبرنگاری در جامعه می تواند ملت را در مقابل هجمه های دشمنان مستحکم تر کند و مردم نیز در دفاع از کشور و مسؤولیت پذیری خود در برابر اهداف و سیاست های نظام موفق تر خواهند شد.

مرادی قلم خبرنگاران را بهترین سلاح برای بیان حقایق و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: خبرنگاران سربازان نظام هستند و باید با توجه به اهداف رهبری به دنبال سربلندی نظام اسلامی باشند.

وی با تاکید بر ارزش و جایگاه خبرنگار و قلم اظهار داشت: زمانی این ارزش نمایان می‌شود که صادقانه و فارغ از همه ارزش‌های مادی و گروهی با بیان مشکلات مردم در جهت رفع آنها بکوشیم.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام محمد حاجی‌پور، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان، با تبریک روز خبرنگار از زحمات این قشر تأثیر گذار در راستای انعکاس اخبار نماز جمعه تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان این که خبرنگاران در قبال انعکاس اخبار نماز جمعه وظیفه سنگینی بر عهده دارند گفت: نماز جمعه نباید تنها در بعد عبادی خلاصه شود، بلکه باید از جنبه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مورد توجه قرار گرفت.

حجت الاسلام حاجی پور به بیان آماری از نماز جمعه استان لرستان اشاره کرد و افزود: بحمد الله در 12 شهر از استان لرستان شاهد برپایی نماز جمعه هستیم و در حال حاضر بیش از 1400 نفر در ستادهای نماز جمعه استان فعالیت دارند.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم توسط نماینده ولی فقیه در لرستان از خبرنگاران لرستان تجلیل شد.

گفتنی است این مراسم، از سوی حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان با همکاری خانه مطبوعات استان برگزار شد./9464/ پ202/ن 

ارسال نظرات