۱۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۳۵۰۳۵
امام جمعه موقت رشت:

تذکر زبانی مقابله با جنگ نرم دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت رشت اجرای تذکر زبانی را در راستای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و با بیان این که تذکر زبانی مقابله با جنگ نرم دشمن است، گفت: امر به معروف را باید از خود آغاز کنیم و نسبت به ارزش‌های اسلامی پایبند باشیم.
امام جمعه موقت رشت

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده، امام جمعه موقت رشت، امروز در نخستین یادواره شهدای حقوقدان استان به رزمایش تذکر زبانی در شهرهای استان، فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در برطرف شدن معضلات فرهنگی جامعه تأثیرگذار عنوان کرد و گفت: مسؤولان باید به فریضه امر به معروف توجه ویژه داشته باشند.

 

حجت الاسلام شفیعی زاده اجرای صحیح و با‌قوت امر به معروف و نهی از منکر را زمینه‌ساز سلامت جامعه دانست و گفت: اگر این فریضه مهم دینی به درستی در جامعه نهادینه و اجرا شود بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی کاهش خواهد یافت.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از فریضه‌های مهم اسلامی یاد کرد و گفت: جامعه‌ای که از فریضه مهم الهی دور باشد از رحمت خداوند دور می‌شود.

 

امام جمعه موقت رشت در ادامه سخنان خود با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر همانند خواندن نماز واجب است، گفت: متولیان این مسأله باید شرایط و زمینه اجرای این فریضه مهم الهی را در جامعه فراهم کنند.

 

وی اجرای تذکر زبانی را در راستای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و با بیان این که تذکر زبانی مقابله با جنگ نرم دشمن است، گفت: امر به معروف را باید از خود آغاز کنیم و نسبت به ارزش‌های اسلامی پایبند باشیم.

 

حجت الاسلام شفیعی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود اقتدار امروز نظام اسلامی را مدیون خون شهدا دانست و تصریح کرد: خداوند پاداش‌های متعددی برای شهدا تعیین کرده است.

 

امام جمعه موقت رشت شهادت را بالاترین درجه نیکی و امر خیر در راه خداوند دانست و با بیان این که خداوند مقام شفاعت را به شهدا داده است، خاطرنشان کرد: شهدا دارای حیات جاوید و ابدی هستند.

 

وی با بیان این که شهدا برای حفظ ارزش‌ها، انقلاب و اسلام جان خود را فدا کردند، اظهار داشت: بسیاری از ارزش‌های اسلامی که شهدا برای آن جانفشانی کردند اکنون در جامعه اسلامی نادیده گرفته می‌شود.

 

حجت الاسلام شفیعی‌زاده با بیان این که وضعیت فرهنگی و اجتماعی جامعه مورد قبول شهدا نیست، گفت: باید از همه ظرفیت های موجود در کشور برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره گیریم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه گیلان با تأکید براین که آحاد جامعه وظیفه دارند برای حفظ و حراست از دستاوردهای شهدا تلاش کنند، بیان داشت: تداوم راه شهدا حرکت در مسیری است که سیدالشهدا در آن مسیر گام برداشتند.

 

وی با اشاره به این که برای حفظ ارزش‌های اسلامی نباید حد و اندازه تعیین کرد، افزود: اگر اراده جدی برای حفظ آرمان‌های شهدا شکل بگیرد، وضعیت موجود در جهت ارزش‌ها تغییر می‌کند./950/پ202/ب

ارسال نظرات