۱۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۲
کد خبر: ۱۳۵۰۸۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام:

شب‌های قدر فرصتی طلایی برای خودسازی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام در جمع اهالی مسجد جامع بدره گفت: شب‌های پر فضیلت و با منزلت قدر بهترین و مناسب‌ترین فرصت برای خودسازی است.
مراسم شب هاي قدر

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام، حجت‌الاسلام شریفی‌راد، مدیر کل تبلیغات اسلامی این استان درجمع نمازگزاران مسجد جامع شهرستان بدره گفت: مردم باید از این شب‌ها بهره کافی را برده و برای گناهان یکساله خود طلب آمرزش کنند.

وی شب‌های قدر را فرصتی برای تولد دوباره انسان ها دانست و گفت: مردم نباید فرصت خوسازی را از دست بدهند زیرا در این لیالی قدر و این سه شب، سرفصل جدیدی از زندگی انسان‌ها رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: خداوند در این شب درهای رحمت را برای بندگان می‌‌گشاید و هر کس به اندازه ایمانش باید از این فرصت استفاده لازم را داشته باشد.

حجت‌الاسلام شریفی‌راد به برگزاری مراسم‌های شب قدر در استان ایلام اشاره کرد و گفت: این آیین‌ها در شب‌های قدر در مساجد و اماکن مذهبی و زیارتگاه‌های استان برگزار می‌شود و روزه‌داران باید با استفاده از این شبها پاداش روزه‌داری و عبادات خود را از درگاه خداوند با آرزوی ظهور امام زمان(عج) و دعا کردن برای برطرف شدن حوائج مسلمانان و عاقبت به خیری خود مسئلت کنند./9192/د103/ن

 

 

 

 

 

ارسال نظرات