۲۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۳۵۱۶۴
امام جمعه کرمان:

بیداری اسلامی سبب ترس کشورهای غربی از مسلمانان شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کرمان با بیان این که بیداری اسلامی باعث ترس بیش تر اسرائیل از مسلمانان شده است بیان داشت: این بیداری اسلامی سبب اتحاد هر چه بیشتر مسلمانان شده تا مستکبران دیگر به خود اجازه ندهند به مسلمانان ظلم کنند.
حجت الاسلام سيد يحيي جعفري نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه کرمان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری، امام جمعه کرمان، امروز درخطبه های نماز جمعه این شهر، با اشاره به تحریم هایی که کشورهای غربی بر علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کرده اند، این تحریم ها را نا کار آمد دانست و تصریح کرد: کشورهای غربی اولین قربانی این تحریم ها خواهند بود.

 

وی همچنین افزود: ملت ایران بر اساس بصیرت پیرو ولی فقیه زمان است و به همین علت است که زیر بار زور نرفته و نخواهد رفت، و با این روحیه استبداد ستیزی و بصیرت خود آرمان های اسلام و انقلاب را به ثمر خواهند رساند.

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفری با بیان این که بیداری اسلامی باعث ترس بیش تر اسرائیل از مسلمانان شده است بیان داشت: این بیداری اسلامی سبب اتحاد هر چه بیشتر مسلمانان شده تا مستکبران دیگر به خود اجازه ندهند به مسلمانان ظلم کنند.

 

وی همچنین با دعوت از مردم به حضور در راهپیمایی روز قدس، روز قدس را روزی دانست که به دنیا می فهمانیم اسرائیل باید برود و حمایت بیشتر کشور های غربی از آن فایده ای ندارد.

 

امام جمعه کرمان در خطبه های نماز جمعه که در مصلی امام علی(ع) این شهر برگزار شد گفت: جنگ 33 روزه اسرائیل با لبنان سرآغاز تسریع در فرایند سقوط این رژیم بود.

 

وی در ادامه با شاره به نقش حضرت علی(ع) در پیشرفت اسلام، پیروزی مسلمانان در عرصه های مختلف را مدیون فداکاری های آن حضرت دانست و اعتقاد و عمل به سیره حضرت علی(ع) را الگوی مناسبی برای مقابله با ظالمان و مستکبران دانست./9702/پ202/ب

ارسال نظرات