۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۳۵۲۱۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:

راز و نیاز با خدا از برترین اعمال شب های قدر است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: هدف و غایت راز و نیاز در شب های قدر، افزایش معرفت ما به خداوند متعال است.
مراسم شب هاي قدر

 

حجت الاسلام محمد حسین بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به شب های پر خیر و برکت قدر خاطرنشان کرد: شب های قدر اوج رسیدن به قرب الهی است که مؤمن در پاسی از شب به راز و نیاز با خدای خود می نشیند.

وی اظهار داشت: براساس احادیث و روایات وارد شده درباره شب های قدر، انسان باید در این ساعات از شب بعد معنوی و روحانی خود را افزایش دهد.

حجت الاسلام بلک با اشاره به دیگر اعمالی که می توان در شب های قدر انجام داد گفت: برپا کردن حلقه های معرفتی و مذاکرات دینی از دیگر کارهایی است که می شود در این شب ها انجام دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان به ارزش این شب ها در عالم تکوین اشاره کرد و ابراز داشت: معنویت شب های قدر به نزول اجمالی قرآن کریم است که خداوند متعال با انجام این کار فضیلت این شب ها را دو چندان کرد.

حجت الاسلام بلک شب زنده داری و راز و نیاز با خداوند خود را از برترین اعمال شب های قدر دانست  و بیان داشت: براساس روایاتی که از بزرگان ما نقل شده است دعا، نماز، قرآن خواندن و اعمالی دیگر می تواند سبب نزدیکی انسان به خداوند شود.

وی تأکید کرد: هدف و غایت راز و نیاز در شب های قدر، افزایش معرفت ما به خداوند متعال است تا در برابر هواهای نفسانی سر خم نکنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان سخنانش بیان داشت: توصیه می شود در این شب ها کمال استفاده را با آرامش گرفتن از خداوند را ببریم./9458/ت303/ب

ارسال نظرات