۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۱۳۵۲۹۴
نماینده ولی فقیه در دانشگاه هنر:

دوری از خداوند متعال زمینه ساز انحراف انسان می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه هنر دوری از خداوند متعال را زمینه ساز انحراف انسان دانست.
حجت الاسلام علي سرلک، نماينده ولي فقيه در دانشگاه هنر


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام علی سرلک، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر در مراسم گرامیداشت شب قدر در جوار آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل با بیان این که رحمت خداوند منان نامحدود است، خاطرنشان کرد: فرصت هایی از سوی حضرت حق برای انسان گذاشته شده است تا از طریق آن بتواند راه تکامل و معنویت را در خود پیدا کند که شبهای قدر نمونه بارز فرصت های ارزنده است.

 

وی گفت: آفریننده عالم خواستار این است که همه ما به بهشت برویم ولی ما هستیم که با اعمال خود از بهشت روی گردانیده و رهسپار جهنم می شویم که باید از ماه مبارک رمضان و شب های قدر به منظور تقویت بنیه اعتقادی، باورهای دینی  و زدودن زنگار گناهان از دل بهره گیریم.

 

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر با تاکید بر این که محبت ما به ایزد منان باید قلبی باشد، گفت: انسان باید در شب های قدر شروعی دوباره را در زندگی خود تجربه کند که از  واسطه آن به سوی باری تعالی بشتابد و گرایش به اموری که ما را از خدا دور می سازد  را در وجودش محو کند.

 

وی با بیان این که خداوند منان در همه لحظات زندگی یاور بندگان خود می باشد، یادآور شد: حضرت حق با لطف و کرامت خود نعمت های فراوانی را به ما می دهد که گاه آشکار و گاه غیر آشکار است و ما انسانها که بنده او هستیم باید در راستای رضایت ایزد منان حرکت کنیم.

 

حجت الاسلام سرلک با اشاره به این که انسان باید در مدیریت خداوند قرار گیرد، خاطرنشان کرد: توجه به شیطان موجب انحراف در انسان خواهد شد که نتیجه آن دوری از خداوند منان و قرار گرفتن در مملکت ولایت شیطان خواهد شد.

 

وی با تاکید بر این که نوع بندگی ما باید طوری باشد که از غربت امام زمان(عج) کم کند، یادآور شد: زندگی ما باید بخشی از بندگی ما بوده و نه اینکه بندگی ما گوشه ای از زندگی ما باشد.

 

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه هنر با اشاره به اینکه دل ما باید با همه وجود تقدیم حضرت ولی عصر(عج) قرار گیرد، خاطرنشان کرد: باید در زندگی و رفتار خود به گونه ای عمل نماییم که حضرت از ما راضی و خشنود باشد و نه اینکه اعمال ما موجب ناراحتی ایشان شود./950/پ203/ب

ارسال نظرات