۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۱۳۵۲۹۹
معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه:

تبلیغ، رسالت و وظیفه اصلی روحانیان است

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه گفت: زمینه برای هرگونه فعالیت دینی و تبلیغی در سطح استان آماده است و کرمانشاه نیازمند حضور فضلا و روحانیان کرمانشاهی است.
اعزام مبلغ / تبليغ

 

حجت الاسلام مهدی محمدی فرد، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار داشت: تبلیغ رسالت و وظیفه اصلی روحانیان است و طلاب همانند انبیاء وظیفه ابلاغ و رساندن دستورات دینی به مردم را عهده دار هستند.

 

وی افزود: در ماه مبارک رمضان 130 نفر مبلغ از سوی معاونت تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه به مناطق مختلف استان اعزام شد و طبق سنت متداول از آغاز ماه مبارک رمضان فعالیت خود را شروع و ان شاء الله تا پایان ماه مبارک رمضان فعالیت های فرهنگی تبلیغی خود را ادامه می دهند.

 

حجت الاسلام محمدی فرد تصریح کرد: علاوه بر این، از قم تعداد 40 روحانی طرح هجرت بلند مدت هم به همراه خانواده در سطح استان مستقر هستند و بحمدالله زمینه برای هرگونه فعالیت دینی و تبلیغی محیا است.

 

معاون تبلیغ و تهذیب خاطرنشان کرد: از تمام طلاب به خصوص روحانیان کرمانشاهی درخواست یاری داریم و همان طور که فضلای کرمانشاهی در جریان هستند در جلسه ای که با حضور آیت الله مقتدایی، علما و روحانیان کرمانشاهی در دارالشفاء برگزار شد، وی نامه مقام معظم رهبری را در این جلسه قرائت کرد.

 

وی ادامه داد: در این نامه مقام معظم رهبری بر طلاب کرمانشاهی تکلیف کردند که به دیار خود هجرت کنند و عهده دار فعالیت ها و برنامه های فرهنگی تبلیغی شوند و اگر فردی شرایط حضور دائم در استان را نداشت حداقل در ایام و مناسبت های تبلیغی عازم کرمانشاه شوند و به وظیفه اصلی خود بپردازند.

 

حجت الاسلام محمدی فرد گفت: در حال حاضر در سطح استان 34 روستا وجود دارد که در آن خانه عالم احداث شده و متاسفانه روحانی در آن منطقه حضور ندارد و این موضوع این مهم را می طلبد که همه عزیزان روحانی مخصوصا هم استانی های گرانقدر عنایت ویژه ای به این دیار داشته باشند./967/ت302/ب

ارسال نظرات