۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۳۵۳۳۹
عضو کمیسیون امنیت ملی:

برگزاری اجلاس سران عدم تعهد در تهران نشانگر خنثی شدن نقشه‌های آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به تلاش‌های مداوم جبهه استکبار برای منزوی نشان دادن ایران در عرصه بین المللی ابراز داشت: دولت ایران در بدترین شرایط نیز ارتباط خود را با کشورهای جهان جز تعداد انگشت شماری از کشورهای استعماری حفظ کرده است.
برگزاری اجلاس سران عدم تعهد در تهران نشانگر خنثی شدن نقشه‌های آمریکا است

 

ابراهیم آقا محمدی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در اوایل ماه آینده اظهار داشت: جنبش عدم تعهد در زمان اوج قدرت‌نمایی بلوک غرب و شرق به وجود آمد و هدف از تشکیل آن اتحاد دولت‌هایی بود که نمی‌خواستند وابسته به این دو قدرت و در زیر چتر آنها باشند. 

 

منتخب مردم خرم‌آباد در خانه ملت با اشاره به تأثیر گذاری این جنبش در سطح جهانی و عضویت ایران در آن و همچنین با توجه به فلسفه وجودی آن اظهار داشت: تاکنون این جنبش در رابطه با بحث انرژی هسته‌ای سیاست معقولی داشته و هر زمان ایران مورد ستم و خوی تجاوزگری استکبار قرار گرفته ، مورد حمایت این جنبش واقع شده است.

 

وی افزود: هم اکنون نیز در آستانه برگزاری اجلاس این جنبش در تهران، با توجه به وجود بیداری اسلامی در منطقه که ریشه در انقلاب اسلامی ایران دارد و از سویی شعله‌ور شدن این حرارت در روح ملت‌ها که تاکنون باعث نابودی بسیاری از حکومت‌های فاسد نیز شده است، در دوران حساسی به سر می‌بریم.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تلاش‌های مداوم جبهه استکبار در جهت منزوی نشان دادن ایران در عرصه بین المللی ابراز داشت: دولت ایران در بدترین شرایط نیز ارتباط خود را با کشورهای جهان جز تعداد انگشت شماری از کشورهای استعماری حفظ کرده و برگزاری این اجلاس و حضور سران و مسؤولان ده‌ها کشور در ایران نشاندهنده خنثی شدن توطئه‌های شوم  و همچنین بی‌ اثر ماندن تبلیغات غربی ها است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کمک‌های همه جانبه کشورهای غربی مخصوصا آمریکا به رژیم صهیونیستی برای حفظ این رژیم اشاره کرد و با بی‌تأثیر خواندن این اقدامات گفت: این رژیم بی‌ریشه بدون هیچ بستر قانونی و تمدنی در سرزمین و خانه دیگران بنیان گذاشته و پایه محکمی ندارد از این رو از سوی خیزش اسلامی مردم منطقه با خطر نابودی مواجه است.

 

آقا محمدی در پایان با بیان اینکه برخی دولت‌های به ظاهر اسلامی با دادن تنفس مصنوعی به اسرائیل به دنبال بقای خود هستند تصریح کرد: بعضی از حکام کشورها به دلیل رفاه طلبی و خوش گذرانی سرنوشت خود را به این رژیم جعلی غاصب گره زده‌ و با سران این رژیم سازش کردند و به طور قطع می‌توان گفت این اقدامات کمکی به آنها نخواهد کرد و همانگونه که شاهدیم ملت‌های آنها بر علیه‌شان به پا خواسته و آنها را نیز به سرنوشت رژیم اشغال‌گر قدس دچار خواهند کرد./908/ت302/ع

ارسال نظرات