۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۱۳۵۳۴۵
معاون بین‌الملل حوزه‌:

حمایت برخی کشورهای اسلامی از رژیم صهیونیستی خیانتی نابخشودنی است

خبرگزاری رسا ـ معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه بر ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد و گفت: بقای حکومت سردمداران ظالم کشورهای عربی به حمایت از رژیم جعلی اسرائیل بستگی دارد.
حجت‌الاسلام محمدحسن زماني معاون بين الملل حوزه‌هاي علميه
 
حجت‌الاسلام محمد حسن زمانی معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بر ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کرد و گفت: حمایت از  فلسطین به عنوان یک موضوع استراتژیک جهان اسلام از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون از اهمیت بالایی برخوردار و مورد تأکید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده است.
معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه وجه تمایز روز جهانی قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته را پدید آمدن بیداری اسلامی در منطقه خواند و ابراز کرد: امسال با توجه به تبلور بیداری اسلامی و نجات پیدا کردن تعدادی از کشورهای زیر سلطه استبداد، ضرورت بیشتری برای همگرایی کشورهای اسلامی در جهت اتحاد برای نجات فلسطین وجود دارد.
برخی کشورهای اسلامی منافقانه در راستای اهداف رژیم صهیونیستی گام بر می دارند
وی با اشاره به این‌که برخی از دولت‌های اسلامی در طول پنجاه سال اخیر همواره از فلسطین حمایت کرده و خواستار همراهی دیگر کشورها نیز بوده‌اند، ابراز کرد: بسیاری از کشورهای به ظاهر مسلمان با موضع نفاق به این مساله نگاه کرده و در راستای اهداف اسرائیل گام بر می‌دارند.
معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه ادامه داد: امروز نیز کشورهای به ظاهر مسلمان همان روند گذشته خود را دنبال می‌کنند و با ایجاد ارتباط تنگاتنگ با رژیم صهیونیستی آنها را در رسیدن به اهداف شوم خود همراهی می‌کنند.
حجت‌الاسلام زمانی با بیان این‌که کشورهای عربی در حقیقت خواستار نابودی فلسطین و پیروزی اسرائیل نیستند، به سرسپردگی آنها در برابر استکبار اشاره کرد و گفت: سردمداران کشورهای عربی بقای حکومت‌های ظالمانه خود را متوقف بر حمایت از غرب می‌دانند و برای بقای حکومت چند روزه دنیایی خود از رژیم صهیونیستی و غاصب اسرائیل حمایت می‌کنند.
وی افزود: حمایت برخی از کشورهای به ظاهر اسلامی از رژیم جعلی اسرائیل خیانتی بزرگ و نابخشودنی است و این حمایت‌ها بعد از موج بیداری اسلامی و حرکت انقلابی ملت‌ها اثری ندارد.
آمریکا آرزوی سلطه بر کشورهای اسلامی را به گور خواهد برد
معاون بین الملل حوزه‌های علمیه بیداری ملت‌های اسلامی را سبب بر هم زدن نقشه‌های آمریکا در منطقه توصیف کرد و ابراز داشت: آمریکا به آخر خط رسیده و آرزوی سلطه بر کشورهای اسلامی را به گور خواهد برد.
 حجت‌الاسلام زمانی در پایان با بیان این‌که کشور مصر در گذشته دژ دفاعی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه بوده اما امروز به یک حکومت مردمی و اسلامی تبدیل شده است، تصریح کرد: انتظاری که از حکومت مسلمان و نو پدید مصر وجود دارد این است که به آرمان‌های ملت انقلابی و اسلامی مصر جامه عمل بپوشاند و یک گام بنیادین برای حمایت و نجات فلسطین و عقب راندن رژیم صهیونیستی بردارد. /927/ت302/ج
ارسال نظرات