۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۱۳۵۳۴۶
آیت الله سبحانی:

مسؤولان و مردم به وظیفه خود در قبال زلزله زدگان عمل کنند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله سبحانی در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده های کشته شدگان حادثه زمین لرزه از مسؤولان خواست به وظیفه اسلامی و انسانی خود در قبال بازماندگان عمل کنند.
درس تفسير قرآن کريم توسط آيت الله سبحاني در مدرسه حجتيه قم
 
 به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سبحانی از مراجع تقلید در پیامی کشته شدن شماری از هموطنانمان در زلزله شهرستان اهر را تسلیت گفت و با بازماندگان ابراز همدردی کرد.
 متن کامل پیام حضرت آیت‌الله سبحانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ (*) أُولَئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ»
با کمال تأسف وتأثر مطلع شدیم که در حادثه زلزله دیروز تعدادی از اهالی شریف و متدین وعالم پرور شهرستان اهر و توابع آن کشته و مجروح شده‌اند که با توجه به زمان وقوع زلزله،‌ متأسفانه اکثر قربانیان زبان و کودکان بوده‌اند؛ از درگاه خداوند سبحان برای درگذشتگان آمرزش و مغفرت و برای مجروحان و مصدومان شفای عاجل و کامل و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.
ان‌شاءالله مسئولان محترم و مردم غیور و با ایمان منطقه ودیگر هموطنان عزیز در این ایام پر برکت و پر فضیلت به وظیفه اسلام و انسان خود عمل خواهند کرد و که فرمود: «من أصبح ولم یهتم بامور المسلمین فلیس بمسلم». ایزد منان به همه آنان جزای خیر عنایت فرماید. /924/د102/ج
ارسال نظرات