۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۱۳۵۳۶۵
حجت الاسلام قربانی:

خوش خدمتی حکام مرتجع منطقه به رژیم صهیونیستی دردی از آنان دوا نخواهد کرد

خبرگزاری رساـ نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تحولات منطقه اهمیت روز قدس امسال را دو چندان کرده است، گفت: امسال افزون بر جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورهای اسلامی نیز شاهد راهپیمایی با شکوه در روز جهانی قدس خواهیم بود.
حجت الاسلام موسي قرباني

 
حجت‌الاسلام موسی قربانی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، روز قدس امسال را رویارویی جدی در عرصه بین المللی دانست و اظهارداشت: منافع ملت فلسطین و اشغالگران آن سرزمین همواره در مقابل یکدیگر است و مسلمانان با برگزاری راهپیمایی های با شکوه می توانند در جهت تقویت مردم فلسطین و سایر مسلمانان مظلوم گام‌های مهمی بردارند.


وی با اشاره به تحولات منطقه از جمله شکست حسنی مبارک دیکتاتور مصر و حامی بزرگ رژیم صهیونیستی و تلاش استکبار جهانی برای پر کردن این خلاء از طریق آشوب در سوریه، گفت: این اتفاقات اهمیت روز قدس امسال را دو چندان کرده است، بنابراین پیش بینی می کنیم افزون بر ایران در سایر کشورهای اسلامی نیز شاهد حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس باشیم.


نماینده پیشین مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی، نابودی رژیم صهیونیستی را یکی از پیش بینی های مهم امام (ره) دانست و تصریح کرد: امروز این رژیم منحوس با مشکلات بزرگ داخلی و خارجی مواجه است و به زودی  شاهد تحقق آن پیش بینی بزرگ و نابودی این رژیم خواهیم بود.


عبور سوریه از بحران زمینه نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم می کند


حجت الاسلام قربانی تلاش برخی حامیان صهیونیست‌ها در جهت تقویت و حفظ این رژیم را بیهوده خواند و افزود: وضعیت سوریه در نابودی اسراییل بسیار تأثیر گذار است؛ اگر آن‌ها بتوانند از این بحران تحمیل شده از سوی استکبار عبور کنند، بی شک زمینه سقوط رژیم اشغالگر قدس هموار خواهد شد.


وی با بیان این که بخش عمده نظریه بیداری اسلامی به مبارزه با رژیم صهیونیستی بر می گردد، گفت: حکام مرتجع منطقه با حمایت خود از اسراییل غاصب در پی تضعیف جریان بیداری اسلامی هستند، چراکه می دانند که نزد ملت های مسلمان جایگاهی ندارند با این کار می خواهند خوش خدمتی به استکبار جهانی کرده و با کمک آن‌ها حکومت خود را حفظ کنند./928/ت302/ج
 

ارسال نظرات