۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۳۵۴۲۱
با حضور معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه؛

سلسله جلسات اخلاق در فضای مجازی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ چهارمین جلسه از سلسله جلسات اخلاق با سخنرانی معاون تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه‌های علمیه در مسنجر(نرم‌افزار گفتگو) ال‌فور‌آی(L4i) در فضای مجازی برگزار می‌شود.
حجت الاسلام نبوي

 به گزارش خبرگزاری رسا، چهارمین جلسه از سلسله جلسات اخلاق با سخنرانی معاون تبلیغ و آموزشهای کاربردی حوزه‌های علمیه در مسنجر(نرم‌افزار گفتگو) ال‌فور‌آی(L4i) در فضای مجازی برگزار می‌شود.

این جلسات از سوی پایگاه اینترنتی جامع تبلیغ، ذی‌طوی با موضوع آثار و برکات ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و با استقبال کاربران فضای مجازی مواجه شده است.

در سومین جلسه از این جلسات، روز گذشته چهارشنبه 18 مردادماه این استاد اخلاق حوزه‌های علمیه به سخنرانی با موضوع آثار و برکات ماه مبارک رمضان پرداختند.

در این جلسه که روز گذشته از ساعت17:30 در تالار حلقه معرفت مسنجر ال‌فور‌آی برگزار شد، وی پس از سخنرانی، حجت‌الاسلام و المسلمین نبوی به سئوالات کاربران پاسخ دادند.

اولین جلسه از این جلسات در روز دوشنبه 9 مرداد و دومین جلسه آن چهارشنبه 11 مرداد برگزار شده است.

همچنین چهارمین جلسه از این سلسله جلسات امروز دوشنبه 23 مردادماه، ساعت 17:30در تالار حلقه معرفت مسنجر ال‌فور‌آی برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند جهت آشنایی با دانلود رایگان مسنجر L4i، روش استفاده از این آن و زمان برگزاری این جلسات به پایگاه اینترنتی جامع تبلیغ، ذی‌طوی به آدرس  www.zitova.ir  یا وبلاگ این پایگاه به آدرس www.zitova.mihanblog.com  مراجعه نمایند.

شایان ذکر است با توجه به هجمه همه‌جانبه دشمنان در فضای مجازی و عرصه جنگ نرم، حضور اساتید حوزه‌های علمیه در فضای مجازی ضروری به نظر می‌رسد./919/د102/ن

ارسال نظرات