۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۳۵۴۳۱
مسؤول شورای هماهنگی گیلان:

روز قدس روز وحدت امت اسلام برای نابودی رژیم جعلی اسرائیل است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این‌که رژیم اشغال‌گر قدس هر روز به نابودی نزدیک‌تر می‌شود، تصریح کرد: اقدامات ضد بشری صهیونیست‌ها علیه مردم بی‌دفاع فلسطین خشم و انزجار جهانی را هر روز نسبت به این رژیم جعلی بیشتر می کند.
مسؤول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گيلان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام مجتبی اشجری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، امروز در نشست ستاد قدس استان در رشت، روز قدس را بزرگ‌ترین یادگار امام ‌(ره) بیان کرد و گفت: مردم فلسطین بیش از شصت سال در سیطره ظلم و تجاوز بی‌رحمانه صهیونیسم قرار گرفته‌اند و این حرکت امام راحل سبب موضع‌گیری اسلام در مقابل بی‌تفاوتی غرب و همچنین زنده نگه داشتن مظلومیت این مردم است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به این‌که رژیم اشغال‌گر قدس هر روز به نابودی نزدیک‌تر می‌شود، تصریح کرد: اقدامات ضد بشری صهیونیست‌ها علیه مردم بی‌دفاع فلسطین خشم و انزجار جهانی را هر روز نسبت به این رژیم جعلی بیشتر می کند.

 

حجت الاسلام اشجری حمایت از مردم بی‌گناه فلسطین و غزه را تکلیف شرعی دانست و ادامه داد: همه ‌ ما باید با حضور پر‌شور خود در راهپیمایی روز قدس امسال پشتیبانی دوباره خود را نسبت به مردم بی‌دفاع این سرزمین اعلام کنیم.

 

وی در ادامه همدردی با طبقه مستضعف را یکی از اسرار ماه مبارک رمضان و روزه‌داری دانست و افزود: دفاع از حق مظلومان و همدردی با ستمدیدگان بزرگ‌ترین وظیفه جامعه اسلامی است.

 

مسؤول شورای هماهنگی گیلان با بیان این که روز قدس نماد مظلومیت ملتی است که در میان دسیسه استکبار و استعمار جهانی هویت اصیل خویش را می جوید، گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تبلور آرمان های حکومت عدالت گستر مهدی‌(عج) و روز اتحاد ملی است که برای آزادی قدس شریف امت آزاده جهان را به انسجام اسلامی برای محو صهیونیسم فرا می‌خواند.

 

حجت الاسلام اشجری با بیان این که رژیم اشغال گر قدس از انقلاب های مردمی به شدت هراسان است، تصریح کرد: امروز این رژیم جعلی پس از چند دهه جنایت های آشکار روز های پایانی عمر خود را می گذراند.

 

وی با بیان این که همه تلاش رژیم صهیونیستی و حامیان مستکبرش در عرصه جهانی برای منحرف کردن انقلاب های مردمی در منطقه بی نتیجه ماند، تصریح کرد: ملت های آزاده و مسلمان منطقه با تأسی از انقلاب اسلامی ایران پرچم اسلام را در کشورهای خود به اهتزاز در آوردند.

 

حجت الاسلام اشجری در ادامه سخنان خود، حضور ملت های مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس را هم صدا شدن با ملت مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از رژیم اشغال گر  قدس و آمریکای جنایت کار دانست و تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص خاورمیانه و جهان اسلام باید زمینه ای فراهم شود تا راهپیمایی امسال باشکوه تر از هر زمان دیگری برگزار شود.

 

وی با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: روز قدس روز حمایت گسترده از مردم مظلوم فلسطین و روز مقابله مستضعفان با مستکبران بوده و یکی از برکات این روز توجه ویژه انقلاب اسلامی به جهان اسلام است.

 

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، روز جهانی قدس را موجب وحدت جهان اسلام دانست و تصریح کرد: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس با شکوه خاصی برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام اشجری با بیان این که مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس رأس ساعت 10 صبح در سراسر استان به طرف میعادگاه‌های نماز جمعه آغاز می‌شود، افزود: در رشت نیز این راهپیمایی از مبادی چهارگانه به شرح ذیل آغاز می‌شود.

 

 

مسیر نخست: راهپیمایی روز قدس از میدان شهرداری‌ ـ‌ خیابان امام خمینی(ره)‌ ـ میدان فرهنگ‌ ـ میدان مصلی

 مسیر دوم: دانشگاه علوم پزشکی‌ ـ خیابان نامجو‌ ـ خیابان پرستار ـ میدان فرهنگ‌ ـ‌ میدان مصلی

 مسیر سوم: میدان پاسداران‌ ـ خیابان آزادگان‌ ـ میدان فرهنگ‌ ـ میدان مصلی

مسیر چهارم: مسجد جامع کاسه‌فروشان‌ ـ خیابان مطهری‌ ـ ‌میدان فرهنگ‌ ـ میدان مصلی/950/پ202/ب

 

ارسال نظرات