۲۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۱۳۵۴۴۸

اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در اهواز

خبرگزاری رسا ـ مسیرهای راهپیمایی روز قدس در اهواز اعلام شد.
راهپيمايي روز قدس

 

عبدالعزیز فدعمی، فرماندار اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز ابراز داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس رأس ساعت 30/11 در اهواز برگزار خواهد شد.

وی با اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در اهواز بیان داشت: راهپیمایی روز قدس از محل مسجد آیت الله موسوی جزایری، خیابان شریعتی، خیابان امام خمینی و چهار راه آبادان آغاز و به مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز ختم می شود.

وی افزود: مردم ولایت‌مدار و متدین استان خوزستان به ویژه در شهرستان اهواز همیشه در برنامه‌های مختلف حضوری چشم‌گیر داشته‌اند و نشان داده‌اند که در هر زمان که نیاز به حضور آنها باشد در صحنه حاضر هستند.

فدعمی تصریح کرد: با توجه به گرمای شدید در شهرهای خوزستان و همچنین در اهواز و با در نظر گرفتن این موضوع که شهروندان روزه‌دار هستند، باید برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود تا شهروندان برای حضور در راهپیمایی با مشکل مواجه نشوند.

فرماندار اهواز خاطرنشان کرد: در اطلاع‌رسانی علاوه بر رسانه‌های خبری و صدا و سیما، از دستگاه‌های مختلف به خصوص دستگاه‌های فرهنگی درخواست می‌شود با ستاد برگزاری راهپیمایی روز قدس هماهنگ شوند.

وی ادامه داد: بخشی از تمهیداتی که لازم است برای روز راهپیمایی اندیشیده شود در خصوص نظم مراسم است؛ این موضوع در روز راهپیمایی بسیار حائز اهمیت است و نیروی انتظامی و راهور قطعا در این زمینه با برنامه وارد خواهند شد.

فدعمی با بیان اینکه برگزاری راهپیمایی روز قدس تنها وظیفه یک دستگاه نیست، گفت: راهپیمایی روز قدس از مسجد آیت‌الله موسوی جزایری آغاز می‌شود و راهپیمایان با گذر از خیابان امام خمینی (ره) ‌غربی و خیابان امام خمینی (ره) شرقی، به مصلای مهدیه اهواز وارد می‌شوند.

فرماندار اهواز افزود: با هماهنگی انجام شده، اصناف و بازاریان مستقر در خیابان امام خمینی (ره) با نصب پلاکارد و بنر مسیر راهپیمایی را پوشش می‌دهند و همچنین برخی دستگاه‌ها نیز در طول مسیر راهپیمایی ایستگاه‌های فرهنگی برپا می‌کنند؛ در مسیر راهپیمایی جایگاه‌هایی برای شعاردهندگان، خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به هماهنگی انجام شده با اتوبوسرانی اهواز، اتوبوس‌های این سازمان در روز برگزاری راهپیمایی از ساعت 10 صبح فعالیت خود را در 83 مسیر آغاز و شهروندان را از نقاط مختلف شهر اهواز به میدان شهدا منتقل می‌کنند.

فدعمی خاطرنشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی نیز لازم است محدودیت‌های ترافیکی روز قدس را به‌موقع به اطلاع شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه برسانند و اورژانس، آتش‌نشانی و هلال احمر نیز نیروهای امدادی خود را در طول مسیر راهپیمایی مستقر خواهند کرد.

یادآور می شود سخنران ویژه روز قدس در اهواز دکتر خالد القدومی، رییس دفتر حماس در ایران می باشد.

گفتنی است، برگزاری جشنواره عروسک های استکباری، پخش و عرضه محصولات فرهنگی، انجام عملیات راپد و توزیع پلاکارد با موضوع روز قدس و امام خمینی(ره) از مهم ترین برنامه های این روز در اهواز و استان خوزستان می باشد./9461/ت302/ب

ارسال نظرات