۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۳۵۵۳۳

حزب الله دستگیری یکی از عناصر حزب در سوریه توسط آشوبگران را تکذیب کرد

خبرگزاری رسا ـ حزب الله لبنان، خبر بازداشت یکی از عناصر این حزب در سوریه از سوی آشوبگران این کشور که در شکبه ماهواره ای العربیه منتشر شد را کذب محض خواند.
حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، حزب الله لبنان در پیامی دستگیری یکی از عناصر این حزب در سوریه از سوی گروه های مسلح را قاطعانه و به شدت تکذیب کرد.

 

پس از آن که شبکه ماهواره ای العربیه از دستگیری یکی از عناصر حزب الله از سوی گروه های مسلح سوری در این کشور خبر داد و اعترافات این فرد موسوم به حسان سلیم المقداد را پخش کرد، حزب الله لبنان دستگیری یکی از اعضای این حزب را به شدت تکذیب و تاکید کرد که المقداد از عناصر حزب الله لبنان نیست.

  

این فرد اعتراف کرد که به صورت رسمی وارد دمشق شده و در منطقه سیده زینب اسکان  داشته و تاکید کرد که خبرهای رسیده درباره سوریه کذب محض بوده و هیچ گروه مسلحی را در این کشور ندیده است و تنها ارتش به اصطلاح آزاد در حال مبارزه برای آزادی و ریشه کن شدن ظلم و قلع و قمع در این کشور است.

 

وی که به عنوان بازیگر شبکه العربیه برای دفاع از آشوبگران سوری و اتهام زنی به حزب الله لبنان به ایفای نقش در این شبکه می پرداخت از سید حسن نصرالله خواست دست از سر ملت سوریه بردارد، زیرا مردم سوریه در پی آزادی و زندگی کریمانه هستند.

 

گفتنی است با توجه به  اینکه شبکه العربیه ماهیت خود را پیش از این به جهانیان نشان داده است پخش چنین اعترافات کذبی نمی تواند مورد قبول جهانیانی واقع شود که گروه های مسلح و اوج خشونت و تروریسم آنها را مشاهده می کنند، قرار گیرد./980/ب902/ک

ارسال نظرات