۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۱۳۵۵۴۶
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان:

همه دستگاه ها برای ترویج امر به معروف بسیج شوند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: تحقق امر به معروف و نهی از منکر به ورود همه جانبه و برخورد قاطعانه قوه قضائیه با متخلفان بستگی دارد.
آيت الله موسوي جزايري

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان، با اشاره به ضروری بودن اجرای امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر اگر در جامعه به صورت صحیح اجرا و به آن عمل شود، به یقین جامعه بیشتر به سوی معنویات سوق داده می شود.

وی اظهار داشت: متاسفانه در اجتماع ما توجه و جلوگیری از منکرات کم رنگ است و هیچ عکس العمل شایسته ای در قبال منکرات از سوی افراد جامعه صورت نمی گیرد، این یکی از مهم ترین معضلات معنوی کشور ما است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: آمر به معروف، نخست باید خود را از مرحله خودسازی و عمل به چیزهایی که به مردم می گوید بگذراند تا در وجودش نهادینه شود که چگونه مردم را از کار های ناپسند باز دارد.

 آیت الله موسوی جزایری به فرمایشی از مقام معظم رهبری پیرامون امر به معروف و نهی از منکر اشاره و تأکید کرد: مقام معظم رهبری امر به معروف و نهی از منکر به صورت عام در جامعه را فقط به وسیله زبان بیان فرموده اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: دستگاه هایی که کار امر به معروف و نهی از منکر به آن ها محول شده است کار محسوسی را در این مدت از زمان انجام داده اند ولی متاسفانه این کافی نیست باید بیشتر اهتمام ورزند.

امام جمعه اهواز با اشاره به وظایف سنگین نیروی انتظامی اظهار کرد: با وجود وظایف طاقت فرسای نیروی انتظامی نگاه ما به این ارگان برای پیشتازی از همه دستگاه در باب امر به معروف و نهی از منکر زیاد است.

همه دستگاه ها باید در ترویج امر به معروف و نهی از منکر سهیم باشند

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه سخنانش بیان داشت: همه دستگاه های استان باید در دستور بسیار مهم الهی، امر به معروف و نهی از منکر و پیشبرد آن در جامعه سهیم باشند، تا یک اجتماع متکی بر معنویات داشته باشیم.

 آیت الله موسوی جزایری تصریح کرد: تحقق امر به معروف و نهی از منکر به ورود همه جانبه و برخورد قاطعانه قوه قضائیه با متخلفان بستگی دارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در سخن پایانی خود عنوان داشت: رمز اجرایی شدن با موفقیت امر به معروف و نهی از منکر در استان به فعالیت های گسترده دستگاه ها و ارگان های مختلف کشور در این حوزه بستگی دارد.

شایان ذکر است، در این جلسه سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان ، سردار حسن شاهوار پور، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان، سردار محمد رضا اسحاقی، فرمانده نیروی انتظامی استان حضور داشتند./9458/پ202/ب

ارسال نظرات