۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۱۳۵۵۶۱
استاد حوزه و دانشگاه:

روز قدس حرکت توحیدی در مقابل نماد کفر است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه روز جهانی قدس را حرکت توحیدی در مقابله با نظام سلطه دانست و گفت: امروز رژیم صهیونیستی نماد کفر است و فروپاشی نظام الحادی کفر با سقوط اسراییل آغاز خواهد شد.
حجت الاسلام اشکوري

 

حجت الاسلام سید عبدالمجید اشکوری، استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، روز قدس را نماد حرکت توحیدی در مقابل نماد سلطه کفر دانست و تصریح کرد: در شرایط زمانی و مکانی فعلی رژیم اشغالگرقدس نماد کفر است و نقطه فروپاشی نظام الحادی کفر با فروپاشی اسراییل آغاز می شود.

وی یکی از اهداف بیداری اسلامی را نابودی نظام کفر و به دنبال آن پایان دادن به اشغالگری رژیم غاصب اسرائیل عنوان کرد و گفت: با رشد روز افزون بیداری اسلامی اهمیت روز جهانی قدس نیز بیشتر می شود؛ امسال این راهپیمایی با شکوه تر از هر سال برگزار خواهد شد و جهت مبارزه با نماد کفر نیز در آن مشخص می شود.

این استاد حوزه و دانشگاه آغاز افول رژیم صهیونیستی را همزمان با شکل گیری انقلاب اسلامی دانست و حمایت حکام مرتجع منطقه از رژیم غاصب را این‌طور تحلیل کرد: کسی که در حال غرق شدن است به هر خار و خاشاکی متوسل می شود این حمایت ها نیز دست و پا زدن بیهوده است که نتیجه ای برای آن ها نداشته و به غرق شدن‌شان کمک بیشتری می کند.

وی با بیان که عملکرد حکام مترجع منطقه هیچ گونه توجیهی ندارد، افزود: هر اتفاقی که در منطقه بیافتد علیه آن ‌است هر چند انتظار نداریم بدون هیچ مزاحمتی شرشان را از سر کشورهای مسلمان کم کنند./928/ت303/ج

 

ارسال نظرات