۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۱۳۵۵۷۰
جانشین مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان:

روز قدس روز حمایت از اسلام است

خبرگزاری رسا ـ جانشین مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان گفت: در آموزه های دینی ما کفر ستیزی سفارش بسیاری شده است، شرکت در این راهپیمایی و گرامیداشت آن عمل به این آموزه‌ها است.
روز قدس روز حمایت از اسلام است

 

حجت الاسلام علیرضا باطنی، جانشین مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: فرا رسیدن روز قدس روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلان برائت و مبارزه با رژیم غاصب و جعلی صهیونیست را گرامی می‌دارم.

وی ادامه داد: ابتکار و نام گذاری این روز بزرگ به این نام از الهامات الهی بود که به حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار جمهوری اسلامی رسید، و خوشبختانه روز قدس هر ساله با شکوه ‌تر از سال قبل در کشور ما و با استقبال بیشتر در کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی به عنوان روز فلسطین و دفاع از آرمانهای فلسطین گرامی داشته می‌شود.

حجت الاسلام باطنی افزود: امسال از یک طرف جنبش‌های مردمی در کشورهای اسلامی و از طرف دیگر تحولات سیاسی در منطقه خاورمیانه، مخصوصا مسئله سوریه و فشار استکبار جهانی به محور مقاومت همگی دست به دست هم داده تا روز قدس متفاوتی نسبت به سالهای گذشته داشته باشیم، البته همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، این تحولات، هندسه جدیدی برای جغرافیای منطقه خاورمیانه ترسیم کرده است.

وی خاطر نشان کرد: آنچه که لازم است مردم مسلمان و انسان های آزاده در سراسر دنیا به آن توجه کنند این است که امروز بیش از پیش آرمانهای اصیل اسلامی که نمادی از آن در مورد فلسطین مطرح است نیاز به حمایت دارد و لذا از عموم هم وطنان می خواهیم که با جّدیت و حضور پر نشاط خود و خانواده تجلی بیشتری به این راهپیمایی عظیم ببخشند و قطعا حضور تک تک شما مشت محکمی در پاسخ به زیاده ‌خواهی‌ استکبار جهانی و فرزند نامشروع آن، اسرائیل غاصب است.

جانشین مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان اظهار داشت: چشم دنیا به مردم ما و راهپیمایی آنها در روز قدس دوخته شده است و لذا درک این شرایط و اقدام مناسب با آن، امری لازم و ضروری است، علاوه بر این در آموزه های دینی ما نیز کفر ستیزی سفارش زیادی شده است از همین رو گرامیداشت این روز، عمل کردن به این آموزه ها است.

وی در پایان ابراز داشت: کم ترین کاری که در این شرایط حساس از ما انتظار می‌رود، همین حضور در صحنه و نشان دادن وحدت و یکپارچگی و همچنین حمایت همه جانبه از انقلاب و رهبری عزیز است و لذا اجر روزه دار شرکت کننده در این راهپیمایی یقینا دو چندان خواهد بود. /929/ت302/ب                                                                                                                                                                                           

ارسال نظرات