۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۰:۲۴
کد خبر: ۱۳۵۵۷۴

حضور آیت الله شبستری در جمع زلزله‌زدگان اهر

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با حضور در سه روستای زلزله‌زده شهرستان اهر از آسیب دیدگان دلجویی کرد.
آيت الله شبستري

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی شب گذشته با حضور در جمع اهالی زلزله‌زده روستاهای گوی‌درق، دامن‌آباد و ملالار از توابع شهرستان اهر ضمن دیدار با مردم مصیب‌دیده، از آسیب دیدگان دلجویی به‌عمل آورد.

 

امام جمعه تبریز با تاکید بر این‌که روند بازسازی منازل آسیب دیدگان زلزله بایستی تا قبل از فرا رسیدن فصل سرما در منطقه آذربایجان به اتمام رسیده باشد، اظهار داشت: مسؤولان باید هر چه سریع‌تر نسبت به اسکان قطعی زلزله‌زدگان همت کنند و جلب رضایت مردم را اصل در امور قرار دهند.

 

وی با بیان این‌که رسیدگی به مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی بایستی همراه با اصول امدادرسانی و ارتقای روحیه و امید به زندگی مردم زلزله‌زده همراه باشد، گفت: اقدامات عاجل و سریع برای بازسازی و آواربرداری از مناطق زلزله زده بسیار مهم بوده و باید فعالیت ها در این مسیر تسریع شود.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری خواستار اقدام سریع دولت در اعطای کمک های بلاعوض برای بازسازی خانه های مناطق زلزله زده شد و افزود: دولت باید کمک‌های بلاعوض خود نسبت به بازسازی خانه‌های آسیب دیده و ویران شده روستائیان را افزایش داده و موجبات آرامش خاطر آنان را فراهم کنند.

 

امام جمعه تبریز با تقدیر از کمک‌های نقدی و غیرنقدی عموم مردم آذربایجان و سایر استان‌های کشور نسبت به حادثه دیدگان گفت: کمک های مردمی و سازمان های خیریه و دولت بایستی تا اسکان دائم و برقراری آرامش قطعی زلزله‌زدگان تداوم داشته باشد.

 

گفتنی است، پیش از این آیت الله شبستری با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) تبریز ضمن عیادت از آسیب دیدگان زلزله اخیر، در جریان وضعیت رسیدگی به مصدومان قرار گرفته بود./935/پ202/ب

ارسال نظرات