۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۳۵۵۸۸

روز قدس مرکز ثقل همبستگی جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سلماس اظهار داشت: دفاع از آرمان های مردم مظلوم فلسطین مرکز ثقل اتحاد و همبستگی جهان اسلام است.
روز قدس مرکز ثقل همبستگی جهان اسلام است

حجت الاسلام سید محمدموسوی، امام جمعه سلماس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، روز قدس را یادگار ماندگار امام خمینی(ره) برشمرد و بر حضور پررنگ اقشار مختلف مردم برای حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد.

 

وی انقلاب اسلامی را منشأ تحولات و حرکت های آزادیخواهانه ملت ها در منطقه دانست و افزود: استکبار جهانی از این ثاتیرگذاری همیشه در هراس است.

 

این مسؤول مقابله استکبار جهانی با نشر و گسترش انقلاب اسلامی در جهان را از پیامدهای رعب و وحشت آنان از سیاست های ظلم ستیزانه ایران اسلامی عنوان و تصریح کرد: روز قدس، روز پیروزی ملت مسلمان و روز شکست دشمنان آنان است.

 

خطیب جمعه سلماس شرکت در مراسم روز قدس  را یک تکلیف شرعی دانست و افزود: دفاع از آرمان های مردم مظلوم فلسطین مرکز ثقل اتحاد و همبستگی جهان اسلام است.

 

امام جمعه سلماس با اشاره به اینکه باید با وضو در این فرضیه مهم شرکت کرد، ادامه داد: برپایی راهپیمایی روز قدس مایه امیدواری مظلومان است.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه روز قدس بیانگر اتحاد همه مسلمانان جهان است، خاطر نشان کرد: با اتحاد مسلمانان و برپایی روز قدس در سایر ممالک اسلامی، دشمنان اسلام  فکر نابودی جهان اسلام  را از سر بیرون نخواهند کرد./936/ت302/ب

ارسال نظرات