۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۱۳۵۵۹۴

برنامه های شبکه سحر در روز جهانی قدس

خبرگزاری رسا ـ شبکه جهانی سحر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در حمایت از آرمان های مردم مظلوم فلسطین با برنامه های مختلف، روز جهانی قدس را گرامی می دارد.
شبكه سحر

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، شبکه جهانی سحر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در حمایت از آرمان های مردم مظلوم فلسطین با برنامه های مختلف، روز جهانی قدس را گرامی می دارد.


به همین مناسبت سیمای انگلیسی، پخش نماهنگ های "آزادت می کنم فلسطین"، "بی رحمی" و "فلسطین" در کنار ویژه برنامه "رمضان" (ارسالی از بیروت) که به بررسی ابعاد و بازتاب های روز جهانی قدس اختصاص دارد در نظر گرفته است. برنامه "افق" به تهیه کنندگی حسین خروجی که شنبه ها به صورت زنده پخش می شود نیز به بازتاب این رویداد خواهد پرداخت.

 

   سیمای آذری نیز به منظور انعکاس راهپیمایی روز جهانی قدس، ویژه برنامه "کمپاس" (قطب نما) را به تهیه کنندگی قهرمان نورانی در سه قسمت 45 دقیقه ای برای روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه در نظر گرفته است. در این برنامه به بحث در مورد اهمیت روز جهانی قدس و بررسی بازتاب برگزاری راهپیمایی این روز پرداخته می شود.

 

   در این برنامه مسایلی همچون روند اشغال فلسطین، روند کنونی یهودی سازی در قدس و دیگر اراضی اشغالی و ... در گفت و گوی حضوری با صاحبنظران داخلی و گفت و گوی تلفنی با کارشناسانی از کشورهای جمهوری آذربایجان، روسیه و ترکیه مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت. پخش سرودهای حماسی، نماهنگ با موضوع مقاومت مردم فلسطین و تصاویری از راهپیمایی روز جهانی قدس در سال های گذشته از دیگر آیتم های این برنامه است.

 

   سیمای اردوی شبکه سحر نیز روز جمعه در برنامه "زاویه نگاه" روزهای پنجشنبه و شنبه در برنامه "انداز جهان" به تهیه کنندگی سید محسن رفیعی پورعلوی به بحث و بررسی روز جهانی قدس و راهپیمایی آن می پردازد.

 

   سیمای فرانسوی هم پنجشنبه و جمعه در برنامه های زنده "از تهران" به تهیه کنندگی علیرضا مهدوی و "میزگرد" به تهیه کنندگی حسین خروجی و محسن جعفری، این رویداد مهم سیاسی- مذهبی را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

 

   در سیمای کردی نیز روز جمعه با ویژه برنامه "روز قدس" به مدت 90 دقیقه به گرامیداشت این روز پرداخته خواهد پرداخت. همچنین در این روز برنامه های زنده "خانواده" و "مسابقه قرآنی" بخش هایی را به بررسی این رویداد مهم اختصاص می دهند.

 

   سیمای بوسنیایی نیز در برنامه "چهل" و ویژه برنامه رمضانی خود با عنوان "شکوه رمضان" به بررسی ابعاد روز جهانی قدس می پردازد./916/د102/ع

ارسال نظرات