۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۳۵۶۲۷

معاون قوه قضائیه از مناطق زلزله‌زده بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ معاون اداری مالی قوه قضائیه با حضور در مناطق زلزله‌زده شهرهای اهر، هریس و ورزقان با حادثه‌دیدگان دیدار و از بازماندگان دلجویی کرد.
ابراز همدردي روحانيون با آسيب ديدگان زلزله شمال غرب کشور

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نوروزعلی کهزادی، معاون اداری مالی قوه قضائیه امروز به همراه هیئتی از سوی آیت الله آملی لاریجانی برای بازدید از مناطق زلزله‌زده شهری و روستایی شهرهای اهر، هریس و ورزقان وارد استان آذربایجان شرقی شد.

 

 

وی در بازدید از روستای کیویج ضمن دلجویی از خانواده های داغ دیده، از مدرسه راهنمایی مرحومه کبری جدیدی، که کمک های مردمی در آن جمع آوری و به مناطق آسیب دیده ارسال می شود، بازدید کرد.

 

 

بنابراین گزارش، روستای کیویج، از توابع بخش خواجه شهرستان هریس از جمله روستاهایی است که به طور کامل تخریب شده و در فهرست روستاهای با 100درصد تخریب قرار دارد که متاسفانه 13کشته و 10مصدوم بر جای گذاشته است.

 

 

کهزادی همچنین در بازدید از وضعیت روستاهای زلزله زده شهرهای اهر و ورزقان، بر تسریع در بازسازی خانه های مسکونی و نیز شهر ساختمان دادگستری هریس که در جریان زلزله اخیر متحمل آسیب هایی شده استف تاکید کرد.

 

 

گفتنی است، عصر روز شنبه دو زمین لرزه به بزرگی 6.2 و شش درجه در مقیاس امواج درونی زمین ریشتر شهرستان‌های اهر، ورزقان و هریس در آذربایجان شرقی را لرزاند که در جریان این زمین لرزه ها 306 نفر از مردم این منطقه جان باختند و بیش از دو هزار نفر نیز مصدوم شدند./935/د102/ع

ارسال نظرات