۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۱۳۵۶۴۷

دیدار نایب قهرمان وزنه برداری جهان با آیت الله موسوی جزایری

خبرگزاری رساـ نواب نصیر شلال، دارنده مدال نقره رقابت های وزنه برداری سنگین وزن المپیک 2012 لندن با آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کرد.
دیدار نایب قهرمان وزنه برداری جهان با آیت الله موسوی جزایری دیدار نایب قهرمان وزنه برداری جهان با آیت الله موسوی جزایری

 

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نواب نصیر شلال دارنده مدال نقره رقابت های وزنه برداری سنگین وزن المپیک 2012 لندن ظهر امروز با حضور در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان با  آیت الله موسوی جزایری دیدار کرد.

در این مراسم سید جعفر حجازی استاندار خوزستان، گرشاسبی مدیر کل امور ورزش و جوانان استان خوزستان و برخی دیگر از مسؤولان حضور داشتند.

آیت الله موسوی جزایری با اظهار خشنودی از کسب این افتخار بزرگ برای استان خوزستان از سوی نواب نصیر شلال این ورزشکار شایسته و با اخلاق، ضمن تقدیر از وی و دعای خیر به رسم یادبود هدیه و لوح تقدیری به او اهدا کردند.

وی استان خوزستان را دارای پتانسیل بالا در عرصه های مختلف ورزشی برشمرد و افزود: سایر رشته های ورزشی باید تلاش خود را جهت ورود به عرصه رقابت جهانی بیش از پیش کنند.

سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان با تقدیر و تشکر از عملکرد ورزشکاران خوزستانی از جمله نواب نصیر شلال و قهرمان سعید عبدولی در مسابقات المپیک اظهار داشت: بحمدالله رونق ورزش استان رو به گسترش است و این پیشرفت در رشته های کشتی و وزنه برداری به وضوح قابل مشاهده است. .

نواب نصیر شلال، دارنده مدال نقره رقابت های وزنه برداری سنگین وزن المپیک لندن، در سخنانی دعای خیر مردم ایران را مهم ترین عامل پیروزی و موفقیت خود در عرصه بزرگ المپیک برشمرد.

لازم به ذکر است مدال نقره نواب نصیر شلال، اولین مدال استان خوزستان در تاریخ المپیک است.

گفتنی است؛ شامگاه دوشنبه بیست و سوم مرداد ماه همزمان با ورود این قهرمان خوزستانی به فروگاه امام خمینی(ره) اهواز، هیئتی از جانب آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان به استقبال این ورزشکار رفته و این قهرمانی بزرگ را به وی و خانواده اش تبریک گفتند./9464/پ202/ع

ارسال نظرات