۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۳۵۶۷۱
حجت الاسلام مدیح:

بیداری اسلامی منطقه را به دریایی خروشان تبدیل کرده است

خبرگزاری رسا – جانشین دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور با اشاره به وضعیت نابسمان رژیم صهیونیستی گفت: فشار اسرائیل بر آمریکا برای حمله به سوریه، ایران و عراق ناشی از رو به افول و زوال بودن این رژیم است.
حجت الاسلام محمد رضا مديح مسؤول سازمان بسيج طلاب كشور
 
حجت الاسلام محمدرضا مدیح در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن گرامیداشت روز قدس و همچنین بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل بنیانگذار این روز بزرگ، گفت: وقتی امام می فرمود انقلاب را به جهان صادر خواهیم کرد برخی به این امر باور نداشتند، اما امروز به لطف و عنایت الهی جهان اسلام در مسیر خوبی قرار گرفته و بعد از فروپاشی شوروی انقلاب اسلامی تحکیم و تثبیت شده و آمریکا در همان مسیر شوروی در حال حرکت است و به سمت فروپاشی پیش می رود.
حجت الاسلام مدیح بیداری اسلامی را از ثمرات انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: هم اکنون در جهان اسلام شاهد شکل گیری تمدن جدید اسلامی هستیم، در این شرایط حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس خدمت به اسلام و مسلمین است. 
امام جمعه تفت ابراز کرد: امسال بحمدالله بیداری اسلامی به مرور و یک به یک ثمرات خود را نشان می دهد، از سویی دیگر آمریکا و اسرائیل و متحدانشان از جمله عربستان و ترکیه به تکاپو افتاده اند تا سوریه که خط مقدم حمایت از مقاومت است را از بین ببرند. 
وی اظهار داشت: دول استکباری به دنبال این هستند که بعد از سوریه متوجه عراق شده و دولت انقلابی عراق را از سر راه خود بردارند؛ از این رو حضور مردم در این شرایط در راهپیمایی روز جهانی قدس بسیار حساس و مهم است.
حجت الاسلام مدیح تصریح کرد: فشار اسرائیل بر آمریکا برای حمله به سوریه، ایران و عراق در واقع به این دلیل است که اینها در حال غرق شدن هستند، از این رو به هر کاری دست خواهند زد تا جلوی غرق شدن شان را بگیرند. 
امام جمعه تفت تصریح کرد: در شرایطی که منطقه با امواج بیداری اسلامی مثل دریایی خروشان برای آنها نا امن شده، بدیهی است که امت اسلام به سمت اتحاد پیش می روند و اسرائیل خود را بیش از گذشته در معرض خطر می بیند و برای حفظ خود دست به هر کاری می زند. 
حجت الاسلام مدیح اظهار داشت: مقابله حکام عربی با امواج بیداری اسلامی به این دلیل است که می دانند خودشان در نوبت هستند و شکست آنها از ملت های شان حتمی است و برای به تأخیر انداختن شکست خود با بیداری اسلامی مقابله می کنند و از سویی دیگر در حال تقویت دشمنان اسلام هستند./991/ت303/ج

 

ارسال نظرات