۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۱۳۵۶۷۲
مسؤول دفتر جامعه مدرسین:

حکام مرتجع منطقه از فرجام فرعون مصر عبرت بگیرند

خبرگزاری رسا - مسؤول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رژیم صهیونیستی را رو به زوال و نابودی خواند و تاکید کرد: حکام مرتجع و دست نشانده استکبار در منطقه بهتر است از فرجام دیکتاتورهای سرنگون شده درس عبرت بگیرند.
حجت الاسلام ابراهيمي
 
حجت الاسلام علی ابراهیمی سیریزی مسؤول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به روز جهانی قدس، خواستار حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی این روز شد.
وی نامگذاری روز جهانی قدس را از ابتکارات ماندگار امام راحل دانست و اظهار داشت: تا پیش از این اقدام و نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس جهت حمایت از ملت مظلوم فلسطین، مردم این سرزمین پناهگاهی نداشتند، اما به برکت این اقدام و توجه نظام اسلامی شرایط دگرگون شد.
مسؤول دفتر جامعه مدرسین با اشاره به این که روز قدس باعث تقویت روحیه مبارزان فلسطینی و یأس و وحشت دشمنان اسلام به ویژه رژیم اشغالگر قدس شد، خاطرنشان کرد: هرساله ملت ایران همراه با سایر ملل مسلمان با شرکت در راهپیمایی روز قدس ضربه­ای کاری را به رژیم جعلی و در حال فروپاشی اشغالگر قدس وارد می­آورند و سرانجام ریشه ظلم این غده سرطانی به دست مسلمانان جهان کنده خواهد شد.
حجت الاسلام ابراهیمی سیریزی تصریح کرد: امسال با کنار رفتن دیکتاتورهای حاکم بر کشورهای اسلامی که مورد حمایت آمریکا و غرب نیز بودند مردم این کشورها در حال رقم زدن سرنوشت خود هستند و با فریاد وحدتی که در این روز سر می­دهند می­توانند شیوخ غفلت زده­ منطقه را از خواب غفلت بیدار کنند.
مسؤول دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: روز قدس امسال با توجه به رفتار دوگانه­ غرب و حکام عرب در برخورد همراه با سکوت و تأیید شکنجه و کشتار مردم مظلوم عربستان و بحرین از یک سو و ژست دموکراسی خواهی آنان در مساله سوریه از اهمیت دوچندانی برخوردار شده است.
وی با بیان این که رژیم صهیونیستی رو به زوال و نابودی است، گفت:خودسوزی‌هایی که در طی روزهای گذشته رخ داده­، نشان دهنده­ وضعیت نابسامان اجتماعی و اقتصادی درون رژیم صهیونیستی است.
حجت الاسلام ابراهیمی سیریزی تصریح کرد: حکام منطقه باید از سرنوشت حکام سرنگون شده و فرعون مصر درس عبرت بگیرند و بدانند چنین فرجامی در انتظار آنان نیز هست و ما علائم این مهم را در عربستان مشاهده می کنیم.
گفتنی است، حجت الاسلام ابراهیمی سیریزی به دلیل عوارض شیمایی دوران جنگ طی سه ماهه گذشته برای دومین بار در بیمارستان خاتم الأنبیا(ص) تهران تحت عمل جراحی قرار گرفته­ است./991/ت303/ج
 
ارسال نظرات