۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۱۳۵۶۸۷

برگزاری سومین آزمون اختصاصی دانشکده صدا و سیمای قم

خبرگزاری رسا ـ دانشکده صدا و سیما در قم با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق آزمون اختصاصی در سه رشته «تولید سیما»، «علوم ارتباطات اجتماعی » و «ادبیات نمایشی» از بین طلاب خواهر و برادر دانش‌پژوه می‌پذیرد.
آزمون پذيرش دانشکده صدا و سيماي قم ويژه طلاب

به گزارش خبرگزاری رسا، دانشکده صدا و سیما در قم با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق آزمون اختصاصی در سه رشته «تولید سیما»، «علوم ارتباطات اجتماعی » و «ادبیات نمایشی» از بین طلاب خواهر و برادر دانش‌پژوه می‌پذیرد.

بر اساس این گزارش حجت الاسلام متقی زاده، معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده عنوان کرد: دانشکده صدا و سیما قم با مجوز رسمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری از طریق آزمون اختصاصی در مقطع کارشناسی ارشد سه رشته، تولید سیما، ادبیات نمایشی و علوم ارتباطات اجتماعی از بین برادران طلبه و رشته ادبیات نمایشی از بین خواهران طلبه سراسر کشور دانش‌پژوه می‌پذیرد.

حجت‌‌الاسلام متقی زاده با بیان این‌که شهر مقدس قم مبدأ و منشأ علم دینی در کشور است و باید از این ظرفیت‌ها در رسانه استفاده شود، افزود: دانشکده صدا و سیما در قم در پی تصویب شورای سیاست گذاری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و با هدف جذب دانش‌آموختگان حوزه و آموزش آنان درسطح تخصصی مورد نیاز سازمان صدا و سیما برای نظریه پردازی دینی و تولید برنامه‌های منطبق با موازین اسلام، تأسیس شده است.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده صدا و سیما قم ادامه داد: افتتاح این مرکز حلقه وصلی شد تا کاوشگران حوزه معارف و علوم اسلامی مجال یابند با کسب دانش نظری و عملی رسانه به تولید کالای علمی خویش با استفاده از ابزارهای نوین تبلیغاتی مبادرت ورزیده و جهان تشنه معنویت را با جرعه‌های آسمانی هنر دینی سیراب کنند.

حجت‌‌الاسلام متقی زاده گفت: این دانشکده هم اکنون با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از طریق آزمون اختصاصی در سه رشته «تولید سیما »، «علوم ارتباطات اجتماعی» و «ادبیات نمایشی» طی دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه علمی و هنری دانش‌پژوه می‌پذیرد.

معاون آموزشی و پژوهشی  دانشکده صدا و سیما قم با بیان این‌که آغاز زمان ثبت نام روز سه شنبه 91/7/18 لغایت پایان وقت اداری روز شنبه 1391/7/30(به مدت ده روز کاری )و زمان برگزاری آزمون 1391/8/18 راس ساعت 9 صبح خواهد بود یاد آورشد :اعتقاد و التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، داشتن حداکثر سن 30 سال تمام و داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت تحصیلی ، از شرایط عمومی نام‌نویسی در این آزمون می باشد.

وی همچنین گفت: داشتن مدرک تحصیلی سطح 2 حوزه علمیه یا کارشناسی مراکز مورد تایید حوزه علمیه قم، سلامت کامل جسمی و روانی به تأیید مرکز بهداشت سازمان صدا و سیما، موفقیت در آزمون کتبی و شفاهی و عدم تعهد خدمتی به ارگان‌ها و نهادهای دیگر از جمله شرایط اختصاصی شرکت در سومین آزمون اختصاصی دانشکده صدا و سیما قم است.

مسؤول آزمون اختصاصی دانشکده صدا و سیما همچنین اظهار داشت: طلاب پذیرفته‌شده در این آزمون به سبب آن‌که پیش‌نیازهای رسانه را نگذرانده‌اند، باید خود را به مبانی علم رسانه مجهز کنند و در طول پنج ترم تحصیلی منطبق با آموخته‌ها و دانسته‌ها خود، علم رسانه را به صورت تخصصی‌تر فرا گیرند.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 2904214-0251 تماس و یا به سایت رسمی دانشکده صدا و سیما قم به نشانی   www.qiu.ir مراجعه کنند./919/د102/ن

ارسال نظرات