۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۱۳۵۶۸۸
با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

همایش پیشکسوتان سپاه و بسیج در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش پیکسوتان سپاه و بسیج از سوی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،در مسجد قدس شهرک امام خمینی(ره) قم برگزار شد.
عبدالله حاج صادقي

به گزارش خبرگزاری رسا، در این همایش که جمع کثیری از پیشکسوتان سپاه، بسیج و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند، مهدی اریسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) طی سخنانی بر اهمیت حضور پیشکسوتان و بازنشستگان در جلسات و هیئات قرآنی به منظور استفاده حداکثری از پرتو انوار قرآن و همچنین حفظ انسجام یادگاران دفاع مقدس تاکید نمود.

در ادامه این همایش جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر لزوم قدردانی از نعمت انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تاکید کرد.

حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی خطاب به پیشکسوتان پاسدار گفت: پاسداری از انقلاب و ارزشهای متعالی اسلام، بازنشستگی ندارد.

وی با اشاره به نظر تحلیلگران غربی در مورد انقلاب اسلامی ادامه اظهار داشت: آنها دو موضوع مهدویت و عاشور را نشانه گرفته اند و با ترفندهای مختلف به خیال باطل خود سعی در به چالش کشاندن ارزشهای انقلاب دارند.

حجت الاسلام حاج صادقی با اشاره به اینکه حفظ نهضت از شروع آن مهمتر است به ایستادگی در مقابل انواع موانع و تحریمها بخصوص مسائل اقتصادی و ناکام گذاشتن تهدیدات تاکید نمود./919/د102/ن

 

ارسال نظرات