حجت الاسلام عبدالرحیم نیساری، رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه زمان تجمع برای حضور در مراسم روز قدس را ساعت 10:30 دقیقه اعلام کرد و گفت: محل تجمع برادران میدان ولایت فقیه به سمت خیابان امام خمینی(ره) و محل تجمع خواهران میدان ولایت فقیه به طرف خیابان شهید مطهری خواهد بود.

 

این مسؤول زمان شروع مراسم روز جهانی قدس را ساعت 11 صبح روز جمعه همزمان با سراسر کشور عنوان و اظهار داشت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با مرکز استان در شهرستانها نیز اجرا می شود.


حجت الاسلام نیساری نام خطیب این هفته نماز جمعه مصلی ارومیه را ذکر نکرد، اما یادآور شد: وحید جلال زاده استاندار آذربایجان غربی سخنران این هفته نماز جمعه ارومیه خواهد بود.
 

این مسؤول همچنین برپایی پایگاه های کمیته امداد امام خمینی، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی همچون ایستگاه نقاشی روز قدس از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان را از جمله برنامه های جنبی مسیر راهپیمایی روز قدس عنوان کرد.


حجت الاسلام نیساری در ادامه تاکید کرد: در روز جهانی قدس همه آزادگان بر علیه این ستم ها فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» را که نمادهای اصلی ظلم و ستم در عالم هستند، سر خواهند داد.

 

رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، با بیان اینکه صف بندی و پیوستن به گروه های مقاومت در سراسر جهان بر علیه استکبار از برکات روز جهانی قدس است، خاطرنشان کرد: یادآوری حقوق از دست رفته مردم فلسطین و رساندن صدای مظلومیت آنان به گوش جهانیان نیز از دیگر برکات این روز در جهان است./936/ت302/ب