۲۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۳۵۷۶۰
نماینده مردم قم:

صهیونیست‌ها روز به روز به نابودی نزدیک‌تر می شوند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز جهانی قدس تاکید کرد:‌ همه باید با وحدت و همدلی و با حضور پرشور در صحنه، یاری رسان مظلومان جهان و به خصوص ملت ستم دیده فلسطین باشیم.
احمد اميرآبادي نماينده منتخب مردم قم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در اطلاعیه ای مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت و تاکید کرد: درود بی پایان الهی به روح مقدس امام عظیم الشأن که با بصیرت مثال زدنی و اعلام روز جهانی قدس، مرزهای مبارزه با اسرائیل را از قلمرو کشور فلسطین به تمام دنیای اسلام گسترش داد و خواب راحت را برای همیشه از چشم صهیونیسم و استکبار جهانی گرفت.

 

در اطلاعیه امیرآبادی آمده است: امسال در حالی به استقبال روز جهانی قدس می رویم که تحولات جهانی، روز به روز صهیونیست ها را به نابودی نزدیک تر می کند؛ بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و مشکلات درونی جامعه صهیونیستی، چنان اسرائیل و حامیان جنایتکار آن را به تکاپو انداخته است که برای دور ماندن از سرنوشت محتوم خود، دست به هر جنایتی می زنند. همانگونه که اوضاع امروز سوریه نیز به واقع بیانگر اوج استیصال و درماندگی جبهه صهیونیسم است که با بکارگیری عوامل دست نشانده خود، در پی آسیب زدن به جبهه مقاومت هستند.

 

در برهه حساس کنونی بر هر مرد و زن مسلمانی واجب است که با وحدت و هم دلی و با حضور پرشور در صحنه، یاری رسان مظلومان جهان و به خصوص ملت ستم دیده فلسطین باشند.

 

امیرآبادی تاکید کرده است: اینجانب نیز با لبیک به فرمان امام و مقتدای خود حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، هم پای تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنم و از همه هموطنان عزیزم به خصوص مردم شهید پرور و همیشه در صحنه استان قم می خواهم تا با حضور پر شور در این مراسم بزرگ، در راه تحقق آرمان مشترک همه مسلمانان جهان و آزادی قبله اول مسلمین از چنگال صهیونیست ها گام بردارند./924/د102/ج


ارسال نظرات