۲۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۱۳۵۷۷۵
با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی؛

ساخت حوزه علمیه امیرالمومنین لاریجان آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ عملیات اجرایی ساخت حوزه علمیه امیرالمؤمنین شهر رینه آمل با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی آغاز شد.
ساختمان حوزه علميه

 

محمدرضا نصیری، بخشدار منطقه لاریجان شهرستان آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که حوزه های علمیه نقش مؤثری در ترویج ارزش های اسلامی در جامعه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان قرار داریم حوزه علمیه می تواند نقش موثر و مهمی را ایفا نماید.

 

نصیری گفت: راه‌اندازی حوزه علمیه در بخش لاریجان شهرستان آمل از آرزوهای دیرینه مردم این بخش بوده است که ان شاءالله در سریع ترین زمان ممکن بهره برداری خواهد شد.

 

وی با اشاره به این که خیران و مردم محلی بخش لاریجان در مراسم آغاز ساخت حوزه علمیه شهر رینه حدود 600 میلیون ریال برای آن اختصاص دادند، یادآور شد: شش هزار متر مربع زمین از سوی خیر گرانقدر حاج یوسف امیدوار اهدا شد.

 

بخشدار لاریجان گفت: حوزه علمیه امیرالمؤمنین شهر رینه با زیربنای بیش از هزار متر مربع ساخته خواهد شد و در آن برای ساخت واحدهای اقامتی جهت اسکان اساتید و نیز کلاس های آموزشی و حجره برای طلاب پیش بینی گردیده است.

 

وی با بیان این که ساخت حوزه علمیه امیرالمؤمنین به بیش از ده میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، یادآور شد: امیدواریم زودتر از زمان تعیین شده این حوزه علمیه کار خود را در جهت تربیت طلاب آغاز کنند.

 

گفتنی است، در شهرستان آمل حوزه های علمیه امام حسن عسکری(ع)، حضرت ابوالحسن امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه الزهرا(س) مشغول به فعالیت هستند./950/ت302/ب

ارسال نظرات