۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۳۵۸۲۴
جانشین مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان:

خیزش یکپارچه امت اسلام راه نجات قدس است

خبرگزاری رسا ـ جانشین مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان گفت: تنها مسیر رهایی قدس شریف، خیزش همه ملتهای اسلامی به صورت یکپارچه و هدفمند و آگاهانه است.
راهپيمايي روز قدس

 

حجت الإسلام علیرضا باطنی، جانشین مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان، به خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: برای آزادی فلسطین به صورت عمومی دو مسیر وجود دارد، راه اول، تلاش و فعالیت دولتهای به ظاهر اسلامی برای نابودی اسرائیل و راه دوم، مسیر خیزش ملتهای مسلمان است.

وی ادامه داد: ما در بیش از 60 سال گذشته از دولتها ناامید شدهایم و دلیل آن هم وابستگی سران کشورها به استکبار جهانی و ضعف و فساد سردمداران جهان اسلام بوده است بنابراین تنها مسیر رهایی قدس شریف، خیزش همه ملتهای اسلامی به صورت یکپارچه و هدفمند و آگاهانه است.

حجت الاسلام باطنی همچنین تصریح کرد: همانگونه که فلسطین گام به گام اشغال شد، آزادی آن هم گام به گام خواهد بود و اولین گامش آن است که عدم مشروعیت رژیم غاصب صهونیستی به عنوان یک اصل تغییر ناپذیر در سطح بین المللی در ذهن همه آزادگان جهان نقش ببندد تا مبانی قانونی خودساخته رژیم غاصب صهیونیستی فرو بریزد و در گام دوم مبارزان فلسطینی از درون و سایر ملتهای مسلمان از بیرون به حیات نامبارک این رژیم جعلی پایان دهند. /9391/پ202/ب

ارسال نظرات