۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۳۵۸۶۴
عضو جامعه مدرسین:

روز قدس نماد غلبه ارزش های دینی بر زر و زور است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، روز قدس را نماد اقتدار و سیطره معنویت و ارزش های دینی بر زر و زور استکبار جهانی ارزیابی کرد.
1/ حجت الاسلام و المسلمين محمود عبداللهي  عضو جامعه مدرسين
 
حجت‌الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز قدردانی کرد و گفت:‌ یکی از مظاهر انقلاب ما وحدت و یکپارچگی مردم در برابر استکبار جهانی است که با زر و زور همیشه مشغول استثمار و استعمار هستند.
این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: روز قدس نماد اقتدار و سیطره معنویت و ارزش های دینی بر زر و زور است، امروز دوران زورگویی و قانون جنگل به پایان رسیده است و مستکبران جهانی باید این مهم را درک کنند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم ما در هوای گرم رمضان یکپارچه به خیابان ها آمده و به ندای الهی «ان المؤمنون اخوه» پاسخ دادند و ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی همدردی خود را با ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.
این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر وحدت و هوشیاری امت اسلام در مقابل توطئه های استکبار جهانی، تنها راه نجات ملت مظلوم فلسطین را مقاومت دانست. /924/پ203/ج
ارسال نظرات