۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۱۳۵۸۶۵
آیت‌الله هاشمی شاهرودی:

روز قدس بیانگر عزم ملت ها برای ایستادگی در مقابل مدعیان دروغین حقوق بشر است

خبرگزاری رسا ـ عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: این حضور نشانگر عزم ملت ها برای مقابله و ایستادگی در برابر مدعیان حقوق بشر است.
آيت الله هاشمي شاهرودي
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی عضو جامع مدرسین حوزه علمیه قم و رییس پیشین دستگاه قضا، در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر مقدس قم، در گفت‌وگو با خبرنگاران، از حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز قدردانی و تصریح کرد: اعلام روز جهانی قدس از سوی امام راحل(ره) ابتکاری مهم بود و روز جهانی قدس موجب جلب توجه اذهان مردم جهان به ظلم تاریخی صورت گرفته به مردم مظلوم فلسطین شده است.
وی با ابراز تاسف از تداوم ظلم و جنایت علیه مظلومان فلسطین، حضور در راهپیمایی روز قدس را کمترین حمایت از آنان دانست و گفت:‌ حضور مردم در در راهپیمایی روز قدس بیانگر عزم ملت‌ها برای ایستادگی در مقابل ظالمان و مدعیان دروغین حقوق بشر است.
حضور در راهپیمایی روز قدس مصداق حمایت از مظلوم و دشمنی با ظالم است
آیت‌الله مرتضی مقتدایی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز به خبرنگاران گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس مصداق حمایت از مظلوم و دشمنی با ظالم است.
عضو شورای عالی حوزه‌ تاکید کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت از مظلومان فلسطین است و ما از ملت شریف و انقلابی ایران و سایر ملت های آزاده جهان که در این روز همراه و همدم مظلومان فلسطینی هستند تشکر می کنیم. /924/پ203/ج
ارسال نظرات