۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۳۵۸۷۳
امام جمعه قائمشهر:

روز قدس بارقه امیدی برای ملت مظلوم فلسطین است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری نامگذاری روز قدس از سوی امام خمینی (ره) را بارقه امیدی برای ملت مظلوم فلسطین دانست و خاطرنشان کرد: امروز روح مبارزه و ایستادگی با تدبیر و هوشمندی امام راحل در مردم فلسطین همچنان زنده و پویا است.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان قائمشهر با تشکر از حضور گسترده ملت ایران اسلامی در راهپیمایی امروز، حضور با صلابت مردم کشورمان در این روز بزرگ را بیعت دوباره با آرمان های امام راحل و رهبری انقلاب دانست.


وی حمایت از مردم مظلوم فلسطین را یک تکلیف مهم دانست و خاطرنشان کرد: امروز امت اسلامی باید با همه توان خود در آزاد سازی قدس شریف تلاش کنند.


نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام راحل به عنوان روز جهانی قدس را زمینه ساز بیداری امت اسلام به منظور دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین دانست و تصریح کرد: امروز گفتمان امام راحل در این خصوص به یک ندای جهانی تبدیل شده است.


حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که امروز فریاد حمایت از مظلوم و انزجار از ظالم در سراسر دنیا به گوش می رسید، ادامه داد: پایه های متزلزل رژیم غاصب صهیونیستی امروز بار دیگر با فریاد های مرگ بر اسرائیل امت اسلام به لرزه درآمد.


وی بیان این که مردم با شرکت در راهپیمایی روز قدس مواضع خود را بار دیگر به نمایش گذاشتند، افزود: امروز دنیا می‌داند رژیم صهیونیستی با اهداف نژادپرستانه خود خطری بزرگ برای عالم است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با ابراز خرسندی از حضور باشکوه مردم مازندران در راهپیمایی روز قدس گفت: ملت مسلمان و روزه دار ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر عظمت، وحدت و ایستادگی خودشان را در مقابل استکبار جهانی به رخ کشیدند.


حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که متأسفانه امروز سران عافیت طلب عرب در برابر جنایت های آشکار رژیم صهیونیستی موضع سکوت اختیار می کنند، گفت: متأسفانه این کشورها به عنوان حامیان اصلی غرب در جهت تحقق اهداف شوم آنها در منطقه گام برمی دارند.


وی نامگذاری روز قدس از سوی امام خمینی(ره) را بارقه امیدی برای ملت مظلوم فلسطین دانست و خاطرنشان کرد: امروز روح مبارزه و ایستادگی با تدبیر و هوشمندی امام راحل در مردم فلسطین همچنان زنده و پویا است.


امام جمعه قائمشهر با بیان این که مدت‌ها است مردم مظلوم فلسطین برای آزادی قدس شریف با دست خالی در برابر دشمنان می‌ایستند و در این راه شهیدانی را تقدیم می‌کنند گفت: بنابراین دفاع از آنان وظیفه‌ای انسانی و دینی است که ملت ایران اسلامی در این عرصه در دنیا پیشتاز است.


وی با بیان این که امروز مردم با حضور خود در راهپیمایی، پاسخ قاطعانه‌ای به جنایات رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر دادند ادامه داد: قدس از یادگار‌های امام راحل برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و در واقع روز زنده نگه داشتن حیات جهان اسلام است./950/پ202/ب

ارسال نظرات