۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۳۵۸۸۷
معاون سیاسی و امنیتی مازندران:

بیداری اسلامی جهان اسلام مولود روز جهانی قدس است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: بیداری اسلامی جهان اسلام، مولود روز جهانی قدس به فرمان امام راحل است.
معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، هادی ابراهیمی، معاون استاندار مازندران  در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان نکا گفت: روز قدس روز حیات دوباره اسلام است تا اسلام در مناطقی که به فراموشی سپرده شده است دوباره احیا شود.


وی اظهار داشت: موج عظیم بیداری اسلامی در منطقه نشات گرفته از حرکت های اسلام خواهی در فلسطین و لبنان است و این مسائل همه برگرفته از اسلام و انقلاب اسلامی ایران از سوی امام راحل و سخنان و فرمایشات حکیمانه رهبری است.


ابراهیمی، مسأله قدس  را موضوعی آرمانی برای ملت های مسلمان جهان و دنیا دانست که باید برای رسیدن به آن تلاش همه جانبه صورت گیرد.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران بیان داشت: امام راحل تلاش کردند تا از ظرفیت قدس، برای بیداری جهان اسلام و مبارزه با صهیونیست استفاده کند که خوشبختانه اکنون این موج عظیم بیداری اسلامی بیانگر این مسأله است.

 

وی اظهار داشت: امام راحل این روز را با هدف آرامان خواهی و حمایت همه جانبه از قدس و فلسطین و مبارزه با ظالمان نامگذاری کردند و به این مسأله هشدار دادند تا مبادا این روز کمرنگ برگزار شود.


معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان این که راهبرد مقاومتی که مد نظر رهبری است از استراتژی مهم مااست خاطرنشان کرد: تدبیر رهبری در این راستا بیانگر دید بالای ایشان  بر شیوه های مختلف حملات دشمن بر ایران اسلامی است.


ابراهیمی یادآور شد: امروز سوریه به عنوان پرچمدار مقاومت در خط مقدم مبارزه با رژیم اشغالگر قدس قرار دارد و مقاومت اسلامی لبنان در معرض بزرگترین توطئه جهانی متأثر از سرنوشت سوریه است و این مسائل باید با همت و تلاش و همبستگی به سرانجام برسد.


وی گفت: بحران افکنی و بحران سازی از جمله عملکردها و برنامه های مختلف دشمن در راستای کمرنگ کردن حضور ایران در منطقه بوده است که خوشبختانه با ناکامی روبرو شده است.


وی با اشاره به این که اکنون دشمن با تحریم های مختلف حمله بر اقتصاد را بر ما تحمیل کرده است در حالیکه این تحریم ها ذره ای بر  اراده پولادین ملت ما تأثیر نداشته است،
 بیان داشت: ملت ایران اسلامی با تحریم ها قوی تر شده و اکنون دارای اقتصادی پویا، تکنولوژی برتر و صاحب فناوری در جهان است.


معاون سیاسی استانداری مازندران گفت: تجزیه کشور ما، ایجاد  توطئه ها و ترور های مختلف، واقعه طبس، تحریم های اقتصادی، ایجاد هرج و مرج داخلی از جمله برنامه های مدون دشمن در براندازی این نظام بوده است که از اول انقلاب تا کنون انجام شده و در هر مرحله با شکست روبرو شده است.


ابراهیمی افزود: اکنون باید از کار آفرینی، سرمایه گذاری و تولید حمایت شود تا تحریم های بین المللی همچون گذشته علیه ما کار ساز نباشد.


وی گفت: امروز ایران اسلامی کانون خیزش های اسلامی جهان است و باید با حفظ اتحاد و همبستگی این کانون قدرت و خیزش اسلامی جهان تداوم یابد و همه باید بدانند که انرژی هسته ای خط قرمز ما است و ذره ای از آن عقب نشینی نمی کنیم./950/پ202/ب

ارسال نظرات