۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۱۳۵۸۸۸
نماینده ولی فقیه در گیلان:

نابودی رژیم اشغالگر قدس نزدیک است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان نابودی رژیم اشغالگر قدس را بسیار نزدیک دانست و اظهار کرد: حمایت همه جانبه غرب و برخی کشورهای عربی از گروهک های تروریستی در سوریه ناشی از عمق این ترس است.
نماينده ولي فقيه در گيلان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان درخطبه های آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان در رشت، حزب الله لبنان و حماس را مولود انقلاب اسلامی و روز قدس خواند و گفت: رژیم اشغالگر قدس توان حمله به لبنان را ندارد چرا که در این کشور در سایه حمایت جمهوری اسلامی ایران قدرتی شکل گرفته که حتی کاخ سفید را هم می ترساند.


حجت الاسلام والمسلمین قربانی، نابودی رژیم اشغالگر قدس را بسیار نزدیک دانست و اظهار کرد: حمایت همه جانبه غرب و برخی کشورهای عربی از گروهک های تروریستی در سوریه ناشی از عمق این ترس است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: جنایات گروهک های تروریستی در سوریه ناشی از  کینه و غضب غرب از حمایت های این کشور از مقاومت است.


خطیب نماز جمعه رشت با اشاره به نشست سران کشورهای کنفرانس اسلامی در مکه، اعلام کرد: این کنفرانس مایه ننگ دنیای اسلام بود.


نماینده ولی فقیه در گیلان اضافه کرد: حضور 57 کشور اسلامی در این کنفرانس هیچ ثمری نداشت، بلکه سوریه که خط مقدم مبارزه با استکبار را از جرگه کشور های اسلام حذف کردند.

 

امام جمعه رشت با بیان این که مشکل دنیای اسلام، سوریه نیست گفت: سران کشورهای شرکت کننده در این کنفرانس جزء اسلام نیستند و تنها کشوری که با حذف سوریه مخالفت کرد ایران و رئیس جمهور شجاع ما بود.


حجت الاسلام والمسلمین قربانی در ادامه جنگ، ترور، ارعاب و آدمکشی را روش های صهیونیست ها برای تصریف فلسطین برشمرد و گفت: سکوت کشورهای غربی در برابر جنایات صهیونیست ها در پیشبرد اهداف رژیم اشغالگر قدس بسیار موثر بوده است.


امام جمعه رشت با ابراز همدردی با بازماندگان زلزله آذربایجان شرقی، کمک های مردمی و دولتی را ستودنی توصیف کرد و گفت: رسانه های خارجی با هدف تخریب اقدامات دولت تبلیغات منفی بسیاری انجام دادند.


عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور مقام معظم رهبری و برخی از معاونان رییس جمهور و وزیران در مناطق زلزله زده، اعلام کرد: مردم کشور و مسؤولان در حمایت از زلزله زدگان آذربایجان شرقی خوب عمل کردند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان، مردم آذربایجان شرقی را پاره تن کشور توصیف کرد و گفت: مردم آذربایجان بزرگوار و مهربان هستند و مردم و دولت این مردم را هرگز فراموش نمی کنند.


گفتنی است، به مناسبت روز قدس و فرا رسیدن هفته دولت، استاندار گیلان پیش از آغاز خطبه های نماز جمعه رشت، سخنرانی کرد/950/پ202/ب

ارسال نظرات