۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۳۵۸۸۹
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

مردم ایران آگاهانه با تهدیدات و توطئه‌های دشمن مقابله کرده‌اند

خبرگزاری رساـ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم با بصیرت و آگاه ما همه تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و در مقابل تمام تهدید ها اعم از ترورها، جنگ تحمیلی، تحریم و حمله های فرهنگی ایستاده و مقاومت کرده اند.
عبدالله حاج صادقي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدارن، در سخنرانی مراسم روز جهانی قدس در مسجد جامع کرمانشاه بیان کرد: یکی از سنت های الهی قدرشناس نعمت ها بودن است و ما همیشه خدا را شاکریم برای تمام نعمت هایی که به ملت ما ارزانی داشته، خصوصا به خاطر وجود امتی بصیر، اهل استقامت، ملتی دشمن شکن و ولایت مدار، همان امتی که اهل بیت (ع) در آرزوی داشتن چنین امتی بودند.

 

وی افزود: روز قدس روز عظمت اسلام است، اگر در مردادماه سال 58 حضرت امام (ره) برای اولین بار آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان روزجهانی قدس نام گذاری کردند امروز ما می بینیم که پس از 30 سال این راهپیمایی و گرامی داشت در حالی برگزار می شود که روز قدس حقیقتا جهانی شده و صهیونیزم بیش از پیش در حال نابودی است.

 

حجت الاسلام حاج صادقی ادامه داد: شرکت و حضور در این راه پیمایی عبادت خداوند متعال است و برای هر گام قدم برداشتن شما حسنه ثبت خواهد شد و ثمره برگزاری این یوم الله این است که اسرائیل تمام موجودیت خود را در خطر می بیند.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه خاطر نشان کرد: بزرگ ترین داستان قرآن برای هدایت و آگاه نمودن مسلمانان مربوط به قوم یهود است که این قوم با وجود اعطای نعمات الهی به کفر، دنیا طلبی و عناد روی آورده و مغضوب الهی شدند، البته محور این جنایات و شرارت ها جامعه یهودیان نیستند بلکه اقلیت خاصی از آنها که امروزه در قالب صهیونیزم در دنیا شناخته می شوند؛ اینها چه در زمان حضرت موسی(ع) و چه قبل و پس از اسلام در دشمنی و مقابله با انبیای الهی گوی سبقت را از همگان ربوده اند.

 

وی گفت: رژیم منحوس اسرائیل در سال 1948 تشکیل شد و تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت های ویژه ای داشته اند، پیمان کمپ دیوید، سردادن شعار از نیل تا فرات و اعزام نیروهای مسلح از ایران به اسرائیل از جمله فعالیت های آن ها بوده است که بحمدلله با پیروزی انقلاب اسلامی از همان آغاز امام اعلام کردند که ما این رژیم را به رسمیت نمی شناسیم و او را غاصب می دانیم و این رژیم باید از صحنه روزگار محو شود.

 

حجت الاسلام حاج صادقی تصریح کرد: امروز مردم مقاوم فلسطین به این باور رسیده اند که سازش  و گفت و گو با این متجاوز بی نتیجه و تنها راه پیروزی استقامت در محور دین خواهد بود همان طور که ملت ما ایستادگی کرد و اولین نتیجه پیروزی انقلاب اسلامی و ایستادگی 33 ساله امت ما ایجاد و تقویت روحیه مقاومت بین امت های مختلف دنیا به ویژه مسلمان است و دومین نتیجه را هم می توان آسیب پذیری قدرت های پوشالی دانست، ششمین ارتش دنیا در جنگ 33 روزه در مقابل جوانان حزب الله لبنان شکست می خورند و هنوز هم در بهت این شکست هستند.

 

وی افزود: برخی از حاکمان و کشورهای منطقه مایه ننگ اسلام هستند که یا نوکر اسرائیل و ابرقدرت ها شده اند و یا این که جرات مخالفت کردن با آن ها را ندارند، امروز جوانان فلسطینی تنها با سنگ با دشمنان خود مبارزه نمی کنند و بحمدلله با تجهیزات با آنها مقابله می کنند و از اقتدار نظام ما همین بس که رهبر فرزانه ما به صراحت اعلام می کند ما از فلسطین و حزب الله لبنان پشتیبانی مادی و معنوی می کنیم.

 

حجت الاسلام حاح صادقی اظهار کرد: بحمدلله در طی این 33 سال از عمر با برکت انقلاب مردم با بصیرت و آگاه ما همه تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و در مقابل تمام تهدید ها اعم از ترورها، جنگ تحمیلی، تحریم و حمله های فرهنگی ایستاده و مقاومت کرده اند و همین مقاومت مهمترین عامل ناتوانی دشمن در برابر ما است.

 

وی افزود: مردم ما می دانند که انقلابی بودن و استقلال داشتن هزینه دارند البته خداوند متعال هیچ گاه نظر لطف و رحمت خود را از ما قطع نکرده و با امدادهای غیبی امت ما را یاری می کند./967/پ202/ج

 

ارسال نظرات