۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۳۵۹۰۷
رییس مجلس:

گرامی داشت روز قدس دفاع از موجودیت مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس شورای اسلامی حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را اقدامی شایسته و داهیانه خواند و افزود: گرامی داشت روز قدس دفاع از موجودیت مسلمانان است.
حضور مراجع تقليد و مسئولان نظام در راهپيمايي روز جهاني قدس
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگاران، بهترین اقدام مسلمانان در راه حمایت از مردم مظلوم فلسطین را حضور با شکوه در راهپیمایی عنوان کرد.
رییس مجلس شورای اسلامی به طرح‌های کشورهای غربی و برخی از دست نشانده‌های آنها در منطقه اشاره کرد و ابراز داشت: دشمنان در شرایط بیداری اسلامی به دنبال منحرف کردن اذهان جهانی از مساله فلسطین به صحنه‌های دیگر هستند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی حضور پر شور مردم را حائز اهمیت خواند و تصریح کرد: حضور مردم در روز قدس در بازگرداندن مساله محوری مسلمانان به جایگاه اصلی خود کمک شایانی خواهد کرد.
لاریجانی قدس را متعلق به همه کشورهای اسلامی دانست و اظهار کرد: روز قدس مربوط به فلسطین نیست و اگر رژیم صهونیستی به اهداف خود در منطقه دست یابد به هیچ کدام از کشورهای خاورمیانه رحم نخواهد کرد.
رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اسرائیل غاصب جرثومه فسادی است که فلسطین را به عنوان یک پل برای رسیدن به اهداف شوم خود و تسلط بر دیگر کشورهای اسلامی قرار داده است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را اقدامی شایسته و داهیانه خواند و افزود: گرامی داشت روز قدس دفاع از موجودیت مسلمانان است.
وی در ادامه توطئه و تحریم دشمنان را بی نتیجه در روند رو به رشد ملت ایران عنوان کرد و گفت: ملت ایران نشان داده‌اند که در مواقع حساس اختلافات را کنار می‌گذارند و با همبستگی منافع ملی خود را در نظر می‌گیرند.
لاریجانی در پایان خاطرنشان کرد: امروز دشمنان نظام اسلامی بر مسائل اقتصادی تکیه کرده و ایران تحریم می‌کنند از این رو اولویت کاری همه مسؤولان باید توجه به مسایل اقتصادی باشد./927/پ202/ج
ارسال نظرات