۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۱۳۵۹۱۴
نماینده آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان:

زلزله آذربایجان موجب تحکیم همدلی اقشار مختلف ملت خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به زلزله اخیر گفت: در چنین شرایطی باید به نحوی عمل شود که آسیب دیدگان، غیر از غم از دست دادن عزیزان خود،‌ متحمل مشکلات دیگری نباشند و در امر خیر کمک ر سانی به آنان،‌ همگی از یکدیگر سبقت گیرند.
سخنراني سيدمحمد واعظ موسوي در اختتاميه نهمين اجلاسيه خبرگان رهبري

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد واعظ موسوی نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری،‌ در پی زلزله اخیر در استان آذربایجان شرقی، ضمن اظهار همدردی با هم استانی های خود، بیانیه ای را به شرح ذیل صادر کرد:

 

حادثه تأسف بار زلزله در استان قهرمان پرور آذربایجان که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از اهالی شریف و متدین و زحمتکش و نیز آسیب های مالی در شهرستان های اهر، هریس، ورزقان و حومه گردید، ‌دل هر ا نسان آزاده ای را به درد آورد. اطمینان دارم که این امتحان الهی موجبات تحکیم همدلی اقشار مختلف ملت را فراهم آورده و یک بار دیگر دست تفضل الهی از آستین بیرون خواهد آمد.

 

اینجانب ضمن اظهار همدردی با هم استانی های عزیز از درگاه باری تعالی، برای درگذشتگان غفران الهی و میهمانی بر سر سفره شهید این ماه و برای مجروحان و مصدومان شفای عاجل و حامل و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

 

امیدوارم مسئولان محترم و مردم غیور و متعهد منطقه و دیگر هموطنان عزیز در این روزهای با برکت و پرفضیلت همچون گذشته به بهترین نحو ممکن به وظیفه انسانی و اسلامی خویش عمل نموده و با تسریع در ترمیم خرابیها و یاری رسانی به مصدومان این حادثه، موجبات کاهش آلام این هم میهنان را فراهم نمایند. بدیهی است که در چنین شرایطی باید به نحوی عمل شود که آسیب دیدگان، غیر از غم از دست دادن عزیزان خود،‌ متحمل مشکلات دیگری نباشند و در امر خیر کمک ر سانی به آنان،‌ همگی از یکدیگر سبقت گیرند.

 

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خدمات مفیدی که تا کنون انجام گرفته است،‌ تداوم توفیق در خدمت رسانی را در ذیل عنایات حضرت ولی عصر(عج) از خداوند متعال مسئلت دارم./916/د102/ع

ارسال نظرات