۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۳۵۹۱۵
امام جمعه مشهد:

نتیجه 33 سال تداوم روز قدس، شکست خوردگی و محاصره استکبار از سوی جریان مقاومت است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علم الهدی با اشاره به ماهیت صهیونیستی حکام فاسد منطقه تأکید کرد: روز قدس روز تجلی اراده امت اسلام در رقم زدن مقدرات خویش و کنار زدن مستکبران از این عرصه است.
آيت الله سيد احمد علم الهدي امام جمعه مشهد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد، با بیان اینکه ملت مومن ایران اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس مطالبات دینی خود را به گوش جهانیان رساندند، اظهار داشت: روز قدس روز اعلام بیداری امت اسلام برای کنار زدن استکبار از عرصه مقدرات خویش است.
وی، روز قدس را  روزی تاریخی و اثرگذار در نظام فرهنگی و سیاسی جهان به ‌ویژه جهان اسلام خواند و ابراز داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، روز جهانی قدس تنها روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین نیست، بلکه روز بیدار شدن امت اسلام برای رقم زدن مقدرات سیاسی و کنار زدن استکبار جهانی و مزدوران شیطانی است.
عضو خبرگان رهبری، روز قدس را روز تجلی اراده ملت‌‌های اسلامی دانست و افرود: ملت‌های مسلمان در این روز با فریاد مرگ بر اسرائیل، چهره زشت و منفور رژیم صهیونیستی را به جهان معرفی کرده و آنان را در پیش چشم همگان خوار می‌کنند.
آیت الله علم الهدی تصریح کرد: امروز به همه دنیا ثابت شده که صهیونیسم، دشمن اسلام است چرا که در هر کجا جبهه ضد استکباری شکل می گیرد، نخستین عنصری که به جنگ آن ها می آید، صهیونیست‌ها هستند.
وی، آل سعود، آل خلیفه و آل ثانی را از جنس و تبار یهود دانست و گفت: آل سعود در واقع همان آل یهود هستند که از راهپیمایی ضد اسراییلی در عربستان جلوگیری می کنند، از این رو روز جهانی قدس، روز افشاگری ماهیت حکام فاسد منطقه نیز به شمار می رود.
امام جمعه مشهد از روز قدس به عنوان نماد استکبار ستیزی ملت ایران یاد و خاطرنشان کرد:  نتیجه 33 سال تداوم روز قدس این است که امروز استکبار محزون، شکست خورده و در محاصره جریان مقاومت اسلامی است.
آیت الله علم الهدی همچنین بخشی از خطبه دوم را به زبان عربی قرائت کرد و در خطبه نخست نیز به تفسیر آیه سوم سوره جمعه پرداخت./930/پ202/ع
ارسال نظرات