۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۹
کد خبر: ۱۳۵۹۳۲
عضو شورای عالی حج و زیارت کشور:

باور مسلمانان جهان به توانایی ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی از برکات روز قدس است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای عالی حج و زیارت کشور با بیان این که روز جهانی قدس یادگاری از سوی امام خمینی(ره) است، اظهار داشت: از مهم ترین برکات روز قدس باورمندی مسلمانان جهان به توانایی ایستادگی در برابر رژیم غاصب اسراییل است.
علي ليالي، رييس سازمان حج و زيارت کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، علی لیالی، عضو شورای عالی حج و زیارت کشور، در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس که در شهرستان دزفول برگزار شد، با بیان این که روز جهانی قدس یادگاری از سوی امام خمینی(ره) است، اظهار داشت: از مهم ترین برکات روز قدس باورمندی مسلمانان جهان به توانایی ایستادگی در برابر اسرائیل است.

عضو شورای عالی حج و زیارت کشور خاطر نشان کرد: در سالهای اولیه اعلام روزجهانی قدس توسط امام خمینی(ره) اسرائیل سعی زیادی در منحرف نمودن ذهن مردم از این فریضه مهم داشت که با بصیرت مردم این توطئه آنها خنثی شد.

 لیالی با اشاره به این که مسجدالاقصی نخستین قبله مسلمانان است ابراز داشت: جنگ اسلام با اسرائیل در جهت، مقابله تفکر ناب شیعی با جریان افراطی یهود است.

عضو شورای عالی حج و زیارت کشور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: کوتاه آمدن در برابر اسرائیل خیانتی بزرگ به اسلام است؛ از این رو در هر گوشه ای از جهان که مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی به چشم بخورد ایران اسلامی از آنها حمایت خواهد کرد.

وی با بیان این که دفاع از اسلام جغرافیا نمی شناسد تأکید کرد: مقابله با رژیم جعلی اسرائیل بر همه مسلمانان جهان واجب است از این رو همگان باید در همه مناسبت هایی که سبب تضعیف رژیم صهیونیستی است شرکت کنند تا این غده چرکین از بین رود.

گفتنی است راهپیمایی در شهرستان دزفول با حضور اقشار مختلف مردم روزه دار اعم از پیر و جوان, کسبه و بازاریان, دانشجویان, اساتید دانشگاه, آموزگاران و کارکنان ادارات برگزار شد.

راهپیمایان با شعارهای مرگ بر اسرائیل, مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست و مرگ بر انگلیس، مراتب خشم خود را از جنایات استکبار جهانی در سرزمینهای فلسطینی ابراز داشتند./9464/پ202/ع

ارسال نظرات